Monday, February 1, 2010

Kami benci kau, Memey!

MEMEY hanya perlu senyum saja, puas orang bercakap mereka akan diam.


PARAH, sedemikian sekali bencinya orang kepada Memey Suhaiza. Tapi bukan ramai pun yang buat macam itu, tak sampai seribu yang memilih mengundi Memey sebagai ikon untuk dibenci mereka.

Kesnya begini, minggu lepas satu akaun khas 'membenci' Memey Suhaiza telah diwujudkan di laman sosial facebook. Pihak berkenaan telah membuka laman khas dan ramai-ramai berpakat mengundi sebagai tanda kebencian mereka kepada pelakon lemah gemalai ini.

Sebelum Memey, seorang pelakon lagilah teruk, sampai hampir 50,000 yang menyokong facebook membencinya. Memey pula tak sampai 1,000, kira okeylah tu.

Kepada Memey, janganlah dihiraukan orang-orang yang tak ada kerja berfaedah seperti itu, bukan ada gaji pun. Anggaplah orang macam ini memang dilahirkan sebagai 'tukang sibuk' dan tak boleh tengok kebahagiaan orang cantik dan popular macam Memey. Cemburulah tu!

Nah, sekarang inilah masa untuk Memey tunjukkan muka 'ada aku kisah' tu. Jangan sedih, jangan marah, senyum saja. Mesti Norman Hakim lebih sayang kalau dapat kekasih yang tak reti marah dan senyum selalu macam Memey, kan? Kan? Kan?

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: