Sunday, February 28, 2010

Juliza dan seks




PERHATIANNYA adalah kepada ‘seks’. Alamak, biar benar ni. Memang benar dan ia ditulis dalam ruang Facebook penyanyi yang agak berusia empat angka tetapi kelihatan masih ayu jelita bergetah, Juliza Adlizan dalam salah satu bahagian profil dilaman sosialnya itu baru-baru ini.

Juliza yang diketahui kelihatan semakin seksi dan berani, secara terang-terangan mengakui yang kecenderungannya adalah kepada aktiviti hubungan kelamin dalam ruangan Interest di laman berkenaan dalam usianya sekarang.

Hai Kak Julie, menggoda nampak. Tahulah awak masih kelihatan bergetah dan jelita, hal-hal macam itu simpan dalam kain sendiri saja, sudahlah. Malu kalau sampai hal dalam kain pun nak cerita berdedai-dedai. Kalau tak malu kat orang kampung dan peminat pun, malulah kat anak-anak yang sudah semakin besar panjang.

Ingat lagi pesan emak Joyah, tak semua benda yang kita boleh kongsi dengan orang ramai, terutamanya hal dalam bilik tidur. Tetapi memandangkan emak Joyah orang kampung, mungkin pemikiran dia lain sedikit dengan orang bandar macam Juliza.

Barangkali peka dengan keadaan, tidak lama selepas dikomen secara ‘jujur’ oleh media dan peminat, Juliza menarik balik status itu tidak lama kemudian.

Baguslah kalau dia sudah sedar apa yang dilakukan langsung tidak memberi sebarang keuntungan. Kalau sekali pun nak promosi diri semula, bukan itu caranya. Betul tak kakak?

Jangan marah tau teguran Joyah ni, nanti hilang seri.

8 comments:

  1. kan dia ni da berusia...peduli apa dia nak buat apa...

    ReplyDelete
  2. kkkhhhaaapppuuuiiitttMay 5, 2010 at 4:32 PM

    berapa umur dia

    ReplyDelete
  3. kalo x cukup puas mari sini biar aku puaskn die..

    ReplyDelete
  4. Melentikkk somacam jo....sodapp tu....aku penah minat kat ko dolu........;)

    ReplyDelete
  5. gila seks die nie.. lama x dapat kot..

    ReplyDelete
  6. oi dia ni lubang tandok ni tu sebab dia gila sex.kok dapek kek den fuh berasap den kojoan.tambah umor cam dia limo round x cukup.tengah garang ni.

    ReplyDelete
  7. bodi leh tahan lagi barang masih ketat lagi ke kalau dapat sut mesti best.

    ReplyDelete

Tinggalkan Komen Anda Sini: