Sunday, February 28, 2010

KD tinggal di rumah RM 700,000




KRISDAYANTI kini tidak lagi tinggal di rumah lamanya di Kebayoran Baru, Jakarta Selatan yang pernah didiaminya bersama mantan suaminya Anang dan dua anak mereka Aurel dan Azriel.

Rumah mewah tersebut kini sepi mungkin kerana Krisdayanti mahu melupakan kenangan yang pernah terpahat di situ.

Rumah baru KD itu berharga kira-kira RM700,000. Rumah mewah tiga tingkat itu terletak di Pondok Indah, Jakarta Selatan. Rumah itu memiliki dua bilik di tingkat atas dan satu lagi di tingkat bawah. Manakala tingkat dua adalah ruang tamu dan ruang makan. KD dikhabarkan mula menduduki rumah tersebut pada bulan Ogos 2009 yang lalu.

Walaupun telah memiliki rumah baru, KD dikatakan jarang berada di rumah. Mungkin seminggu sekali sahaja KD terlihat berada di rumah tersebut. Jika KD ada di rumah tersebut pasti lampu depan dan kereta mewahnya akan kelihatan. Cuma ibu KD sahaja yang sering datang ke rumah tersebut.

Menurut satu sumber, Raul Lamos iaitu seorang usahawan kaya dari Timor Leste yang dikaitkan ada hubungan dengan KD pernah sekali datang ke rumah tersebut.

Walaupun sudah mempunyai rumah baru, KD masih lagi mengekalkan rumah lamanya. KD dikatakan akan memberikan rumah tersebut kepada dua anaknya iaiti Aurel dan Azriel. Aurel dan Azriel kini tinggal bersama Anang dan Anang juga khabarnya sudahpun membeli sebuah rumah baru untuk didiami bersama dua anaknya itu.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: