Sunday, February 28, 2010

Anak Salahkan Populariti Michael Douglas Kerana Ambil Heroin

Cameron di kanan sekali bersama ayahnya, Micahel Douglas dan datuknya Kirk Douglas

PASUKAN peguam Cameron Douglas, anak aktor terkenal Michael Douglas, menyalahkan familinya yang kucar-kacir sebagai punca anak guamnya terlibat dalam penyalah gunaan dadah.

Dan Gitner, peguambela Cameron cuba meyakinkan mahkamah Manhattan bahawa masalah emosi dan dadah yang dialami Cameron adalah kerana dia tidak mendapat kasih sayang daripada kedua ayah dan ibunya.

Malah pasukan peguamnya menyalahkan kedua ibu bapa Cameron kerana membiarkan saja Cameron hingga dia terjerumus dalam dadah.

"Cameron sejak kecil lagi selalu terlibat dalam perkara yang menyukarkan dirinya seperti kemalangan motor dan kereta.

"Semua ini adalah tindak balas dari kedua ibu bapanya yang meminggirkannya," jelas saksi yang bernama Dr Robert Millman seperti dilaporkan kepada Daily News.

Seorang lagi peguambelanya, Nicholas DeFeis pula berkata, "Cameron langsung tidak mendapat faedah dari status anak selebriti yang dimilikkinya. Disebabkan dia anak seorang selebriti ternama, kes ini mendapat liputan meluas dan dia sebenarnya menjadi 'mangsa keadaan'."

Jika disabit kesalahan kerana mengambil heroin, Cameron akan dihukum penjara 10 tahun dan bulan April ditetapkan sebagai tarikh jatuh hukum.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: