Sunday, July 3, 2011

9dara terjemahan Jamu Mak Dara


Rangkaian penjagaan wajah 9dara.


SIAPA yang tidak menginginkan kulit wajah yang sempurna. Wanita hari ini lebih bijak mengenali yang terbaik dalam mendapatkan kesempurnaan wajah .

Ramai yang semakin peka bahawa memiliki kulit yang sihat adalah paling utama dalam memastikan wajah cantik menawan. Ia bukan mustahil lagi dengan kehadiran banyak produk penjagaan wajah di pasaran yang kebanyakannya dihasilkan melalui penyelidikan inovatif.

Penyelidikan tersebut antaranya melibatkan pelbagai penemuan bahan dalam merawat wajah secara semula jadi. Itu termasuk rangkaian produk penjagaan wajah Jamu Mak Dara yang sebelum ini terkenal dengan pelbagai produk jamu kecantikan berasaskan herba..

Sejak berdekad yang lalu, resipi herba yang unik dan istimewa Jamu Mak Dara yang dicipta oleh Sharifah Aishah mendapat sambutan daripada orang ramai.

Memenuhi permintaan orang ramai, jenama ini menghasilkan produk baru khusus membersihkan solekan dan kekotoran dan mengatasi masalah kulit berminyak.

Rangkaian produk 9dara ini merupakan inovasi terbaru yang turut menggunakan bahan kesihatan seperti vitamin E dan ekstrak herba.

Terdiri daripada pembersih, penyegar, losen, serum, krim jerawat, topeng wajah (mask), krim pelindung cahaya matahari dan krim asas wajah, 9dara sesuai untuk semua jenis kulit.

Selain pembungkusan dan botol berkonsepkan kontemporari, rangkaian produk ini dijangka mendapat sambutan kerana harga jualannya yang berpatutan.

Selain itu, ia mudah digunakan tanpa kesan kulit sensitif.

Penjagaan rambut

Tidak ketinggalan, 9dara turut menghasilkan rangkaian penjagaan rambut berasaskan pati kelapa dara.

Berbeza dengan produk yang sedia ada, 9dara hadir dengan empat langkah mudah iaitu syampu, perapi, tonik dan serum.

Sesuai untuk semua jenis kulit kepala, hasilnya rambut akan lebih lurus, lembut dan bersinar.

Kini anda tidak perlu lagi ke salon untuk mendapatkan rawatan rambut sebaliknya anda boleh melakukan sendiri di rumah.

Orang ramai yang ingin mendapatkan maklumat lanjut tentang produk-produk ini atau berminat menjadi stokis dan pengedar boleh menghubungi 03-41060299 atau layari laman web, www.jamumakdara.com.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: