Sunday, July 31, 2011

Seri Ramadan bersama Safi




BULAN Ramadan kembali mengisi kalendar muslimin dan muslimat yang sememangnya menantikan kehadirannya saban tahun.

Sebagaimana lazim, tentunya Ramadan akan diisi dengan pelbagai persiapan dan rutin demi memenuhi tuntutan agama.

Lebih-lebih lagi, inilah masanya untuk mengutip banyak manfaat dan keberkatan apalagi Ramadan adalah bulan suci bagi umat Islam.

Namun, sebagai seorang wanita, meski diri tekun menjalani ibadah puasa, janganlah kita lupa untuk menjaga raut wajah agar tidak nampak kusam dan tidak bermaya.

Maklumlah, siapa yang tidak mahu kelihatan cantik bukan?

Apalagi tatkala menanti kedatangan Syawal. Untuk itu, wajarlah sebagai seorang wanita untuk kita menjaga kesegaran wajahnya sepanjang sebulan menjalani ibadah puasa.

Bukan apa, barulah nampak berseri-seri tatkala Syawal menjelma nanti. Namun, untuk kelihatan cantik bukan semudah A, B dan C.

Lazimnya, ia menuntut kita untuk rajin melakukan rutin penjagaan wajah setiap hari dan ia mengambil masa.

Maka, bagi mereka yang malas, jangan haraplah untuk mendapatkan kulit yang cantik dan segar. Betul atau tidak? Bagaimanapun, Safi ada jalan penyelesaiannya.

Berdiri sebagai jenama halal nombor satu di Malaysia, Safi tentunya memahami keresahan setiap wanita yang mahukan wajah tampak segar saat mengharungi bulan Ramadan yang mulia ini.

Lebih untung, bagi mereka yang mahu kelihatan cantik pada Aidilfitri, produk ini adalah yang terbaik buat semua penggunanya.

Lebih-lebih lagi, Safi juga sedang menjalankan promosi Seri di Aidilfitri bersama Safi khusus buat semua wanita di luar sana.

Untuk itu, jangan lupa untuk kunjungi pasar raya, farmasi dan kedai-kedai berdekatan untuk mendapatkan produk Safi.

Safi juga menawarkan pelbagai promosi menarik untuk produk-produknya pada harga yang berpatutan sempena kedatangan Ramadan dan Syawal ini.

Selain itu, untuk anda yang membeli produk Safi pada harga RM35 ke atas, anda berpeluang mendapat hadiah berupa beg promosi raya Safi dengan rekaan eksklusif dengan padanan lima warna menarik yang pasti memikat!

Jadi, serikanlah Ramadhan dan Syawal ini dengan produk Safi.

Tips Kecantikan Safi

Untuk anda yang berumur 28 tahun ke atas dan ingin mengekalkan kulit agar sentiasa awet muda dan cerah berseri, Safi Rania Gold adalah jawapannya.

Safi Rania Gold merupakan produk penjagaan kulit serba lengkap yang harus dimiliki oleh golongan wanita.

Ia bertindak mencerahkan kulit dengan berkesan sambil menyamaratakan warna kulit.

Tambahan khasiat protein mutiara serta vitamin B3 turut membuatkan set eksklusif ini berupaya memulihkan kesegaran, sambil mengembalikan seri wajah dan struktur kulit yang sihat.

Antara produk bintang dalam himpunan Safi Rania Gold adalah serum yang menyerap pantas tanpa menyebabkan wajah berminyak.

Kandungan asid amino dan Nano Emas 24K menjanjikan keupayaan untuk mengurangkan kedalaman kedutan dan garis halus sehingga 55 peratus dengan membaiki keanjalan kulit.

Dalam hanya tiga minggu, serum Safi Rania Gold membantu anda memiliki kulit yang cerah berseri. Ini sekali gus menjadikannya produk penjagaan kulit yang mesti dimiliki oleh wanita yang mengidamkan kulit cantik berseri.

Safi Rania Gold membawakan pelbagai produk anti-penuaan untuk tujuan tertentu. Antara yang perlu dimiliki ialah:

1.Krim Pembersih Wajah SAFI RANIA GOLD

2.Gel Pembersih Wajah SAFI RANIA GOLD

3.Skrub Wajah SAFI RANIA GOLD

4.Penyegar SAFI RANIA GOLD

5.Serum SAFI RANIA GOLD

6.Krim Kontur Mata SAFI RANIA GOLD

7.Krim Pelembap Siang dengan SPF20 PA++ SAFI RANIA GOLD

8.Krim Pelembap Malam SAFI RANIA GOLD

9.Krim Kecantikan SAFI RANIA GOLD

Sementara itu, buat anda yang berumur 28 tahun dan ke bawah atau mereka yang lebih mengimpikan kulit yang lebih cerah sempurna, Safi menawarkan rangkaian SAFI BALQIS Perfect 10.

Memahami kehendak wanita kini, SAFI BALQIS hadir dengan formulasi Perfect 10 dengan 10 manfaat untuk kulit halus, mulus dan cerah berseri dalam masa 2 minggu!

Dirumus dengan teknologi Nano yang mampu mencerah dan menganjalkan kulit, ia seribu kali lebih kecil dari partikel mikro untuk serapan yang lebih cepat dan efektif.

Formulasi Nano Biowhite melambatkan proses pigmentasi, mengurangkan kerosakan sel serta mempertingkatkan kelembapan kulit, lantas menjadikan kulit cerah dan bermaya.

Rumusan Nano Q10 mampu melawan radikal bebas yang menyebabkan kulit tak bermaya dan bertindak sebagai antioksidan yang menyegarkan kulit dengan mempertingkatkan metabolisma sel sekali gus menjadikan ia lebih elastik, tegang dan sihat.

10 Tindakan Lengkapnya adalah

Memudarkan pigmentasi

Menyamaratakan tona kulit

Melindungi dari sinar UV

Mencerahkan kulit

Melindungi dari radikal bebas

Meningkatkan tahap elastik kulit

Menghidratkan kulit

Mengekalkan lembapan

Menghaluskan kulit

Melembutkan kulit

Barangan yang ditawarkan di dalam rangkaian SAFI BALQIS Perfect 10 ialah Pembersih Muka, Pembersih Muka Kawalan Minyak, Penyegar, Serum, Krim Pelembap Wajah Siang SPF15, Krim Pelembap Wajah Malam, Krim Kontur Mata serta Krim Kecantikan.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: