Saturday, July 30, 2011

Deraian air mata Norman, Memey

LEGA...Norman dan Memey bergenang air mata selepas menerima keputusan mahkamah, semalam.
LEGA...Norman dan Memey bergenang air mata selepas menerima keputusan mahkamah, semalam.

KUALA LUMPUR: “Alhamdulillah, saya bersyukur dengan keputusan ini. Ia juga hadiah perkahwinan paling bermakna bagi kami,” kata pelakon, Memey di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur, di sini, semalam.

Reaksi spontan itu diberikannya sejurus Hakim Salehan Yatim memutuskan dia dan pasangannya yang juga pelakon dan pengarah filem, Norman Hakim dilepas dan dibebaskan daripada tuduhan berkhalwat, tiga tahun lalu.

Salehan membuat keputusan itu selepas mendapati pihak pendakwaan yang diwakili pendakwa syarie Siti Fatimah Maulana gagal membuktikan kes prima facie terhadap tuduhan itu.

Sebelum ini, pasangan artis yang sudah bertunang itu mengumumkan akan melangsungkan perkahwinan pada September depan dan majlis resepsi perkahwinan mereka mendapat tajaan lebih RM12 juta.


Keputusan kes tuduhan berkhalwat mereka semalam menjadi kegembiraan ‘berganda’ kepada mereka dan disambut dengan tangisan syukur Memey atau nama sebenarnya, Suhaizah Suhaimi, 23, serta bakal suaminya yang menyifatkan ia berkat doa dan kesabaran mereka.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: