Sunday, July 31, 2011

Minyak wangi jana pendapatan


Pengasas Dd’s Perfume, Farahsuzie Suleiman (tengah) disamping model yang menunjulkkan produk perfume terbaru Dd's Perfume yang dilancarkan baru-baru ini di sebuah hotel Shah Alam, Selangor.


MELANGKAH ke musim perayaan, memberi inspirasi kepada pengeluar dan pengimport pati minyak wangi tanpa alkohol, Dd’s Perfume keluaran Genuine Strategies Sdn Bhd lahir dengan idea baru.

Pembaharuan dilakukan demi meningkatkan lagi penerimaan produk ini di kalangan pelbagai bangsa dan lapisan masyarakat.

Ini termasuk meraikan pengedar-pengedar yang selama ini berusaha gigih meningkatkan jualan Dd's Perfume dalam satu majlis jamuan Aidilfitri bersama selebriti tempatan.

Menurut seorang pengedar, Norazira Mohd Noor, walaupun masih awal, permintaan terhadap produk tersebut semakin meningkat seperti larisnya buah kurma dan biskut raya.

Bagi Norazira , sambutan minyak wangi tanpa alkohol seperti Dd’s Perfume dijangka mendapat sambutan tinggi di bulan Ramadan.

“Sebagai pengedar baru saya berasa selesa kerana Genuine Strategies sentiasa memberi bimbingan kepada pengedar-pengedarnya tentang strategik perniagaan. Bahkan mereka tidak lupa meraikan pengedar menerusi jamuan berbuka puasa dan hari raya seperti yang mereka pada tahun lepas ,” ujarnya yang berjaya menjual hampir 100 kotak dalam masa seminggu.

Norazira berkata, langkah syarikat ini mengadakan aktiviti menyambut Aidilfitri bersama pengedar-pengedar merupakan satu inisiatif bagi menarik pelanggan baru serta membantu menjana pendapatan para pengedarnya.

Pratikal

Dalam pada itu, Ethi Nasyiyah Syahril yang baru berjinak-jinak dalam perniagaan itu menambah, dia memilih produk Dd’s Perfume kerana ia praktikal, mempunyai pembungkusan yang menarik manakala aromanya tahan lama.

Malah, harga wangian itu yang berpatutan membolehkan wanita sepertinya memiliki haruman yang bertaraf antarabangsa di samping mampu menambah pendapatan keluarga dan meringankan beban suami. Jelasnya, ketibaan bulan Ramadan ini dilihat mampu memberi pulangan yang berlipat kali ganda kerana ia dilihat sebagai pelengkap kepada musim perayaan. Bagi penggemar minyak wangi yang ingin mendapatkan pati minyak wangi tanpa alkohol, Dd’s Perfume atau ingin mendapatkan maklumat lanjut untuk menjadi pengedarnya, hubungi Farah (012-3422271), Mimie (012-2332804) atau Ila Qirana (012-2420764).

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: