Saturday, July 30, 2011

Imogen dilontar bom air

BASAH...Imogen (baju biru dan gambar kecil) dilontar dengan bom air.
BASAH...Imogen (baju biru dan gambar kecil) dilontar dengan bom air.

LONDON: Imogen Thomas, wanita yang terbabit dalam skandal seks dengan bintang bola sepak Manchester United, mungkin mencari keseronokan di tepi pantai ketika mengendalikan rancangan Hunks In Trunks semalam.

Bagaimanapun, jelitawan berambut perang itu mendapat lebih daripada apa yang dijangkanya.

Bekas bintang Big Brother berusia 28 tahun itu berada di resort di Norfolk untuk rakaman bahagian akhir rancangan itu yang menyaksikan peserta lelaki berbaris dengan pakaian mandi untuk pertandingan ratu cantik lelaki.

Bagaimanapun, seorang penonton, mungkin penyokong Manchester United, berang dan melontar wanita itu dengan bom air.


Kejadian itu menyebabkan bahagian belakang pakaian Imogen basah, begitu juga dengan rakannya, bintang The Only Way Is Essex, Amy Childs, yang membantunya mengadili pertandingan itu.Seorang saksi berkata, Imogen yang marah, terpaksa menukarkan pakaiannya.


Ini kali kedua bekas Ratu Wales itu menjadi hos rancangan Hunks In Trunks berikutan kemunculannya di Brighton minggu lalu dan dia disertai oleh Amy serta juga rakan bekas bintang Big Brother, Brian Dowling.

Imogen dipercayai menandatangani perjanjian tujuh minggu dengan rancangan ITV itu.

Seorang jurucakap stesen televisyen berkenaan berkata, Imogen akan kembali pada musim panas untuk melakukan perkara lain di beberapa lokasi di seluruh Britain.

Rancangan itu sebelum ini dihoskan oleh Coleen Nolan.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: