Sunday, July 31, 2011

Hajaba kini di KLCC


pilihan eksklusif di Hajaba KLCC.


KONSEP moden menjadi pilihan usahawan wanita, Mona Din untuk koleksi busana Muslimah khusus untuk Aidilfitri tahun ini.

Selain fabrik lycra, sifon dilihat mewarnai rekaan Mona.

Menggunakan perincian manik dan pelbagai warna, baju kurung dan jubah yang ditampilkan kelihatan cantik dan eksklusif.

Pada musim ini, Mona masih mengekalkan konsep ‘fashionable ready-to- wear muslim clothing’ (pakaian sedia pakai) yang penuh warna dan trendy.

Bagi peminat koleksi terbaru ini, mereka boleh mengunjungi butik Hajaba di pusat membeli-belah KLCC.

Baru sahaja dibuka pada 16 Julai lalu, Hajaba KLCC mengetengahkan busana Muslimah moden yang tidak terdapat di cawangan butik lain.

Sebahagian koleksi di Hajaba KLCC adalah eksklusif dan khusus untuk butik ini sahaja, yang tidak dimiliki cawangan Hajaba yang lain kerana mempunyai harga yang sedikit tinggi, bagi mensasar kepada pelanggan pasaran tinggi ‘up market’ terutama warga Arab.

Selain itu, Hajaba KLCC akan sentiasa mengeluarkan rangkaian busana daripada warna asas seperti hitam putih, coklat dan kelabu yang sering menjadi pilihan pengunjung moden barat.

Terpesona

Menyentuh tentang rekaan dalaman butik ini, sesiapa pun pasti terpesona.

Tampil elegan dengan rona putih bersih, ia nyata bercita rasa tinggi dan tampak setaraf butik berjenama antarabangsa.

" Memang butik ini menelan belanja yang tinggi. Untuk cawangan terbaru ini, saya sudah bersedia untuk tampil lebih berbeza, lebih istimewa. Saya mahu menjadikan ia penanda aras kejayaan Hajaba. Saya mahu berikan yang terbaik untuk semua; untuk pelanggan setia” katanya.

Mona berharap adanya Hajaba di KLCC akan membantu menaikkan lagi taraf fesyen busana Muslimah di samping merancakkan lagi industri ini di Malaysia dan dunia.

“Semoga dengan adanya kepercayaan yang telah diberi kepada Hajaba, ia akan menjadi titik-tolak untuk membuka ruang yang lebih besar kepada pengusaha Melayu yang lain di Malaysia untuk memasuki pusat-pusat membeli belah utama negara. Semoga kejayaan Hajaba juga menjadi perintis dan inspirasi kepada kepada peniaga busana Muslimah yang lain,” harapannya.

Hajaba juga sudah bersedia untuk bertapak di luar negara seperti Brunei, Singapura dan Indonesia menerusi konsep ‘licencing’ dan perbincangan sedang dibuat bersama beberapa pihak yang berminat.

Orang ramai yang inginkan maklumat boleh menghubungi 019 211 6606 atau emel ke mona@leesaformula.com.my.


No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: