Tuesday, April 28, 2009

Zamani (Slam) dah kahwin

altMangga Muda terdengar khabar pasal Zamani Slam dah bernikah senyap-senyap baru-baru ini. Mangga Muda ada juga cuba dapatkan penjelasan Zamani, tapi tak dapat dihubungi pulak.

Apabila risik-risik dengan orang sekeliling penyanyi lagi Gerimis Mengundang tu, mereka juga mengatakan ada mendengar cerita itu tapi tak mahu mengesahkan.

"Aku ada dengar macam itu jugak.. mana kau dengar ni," kata seorang yang pernah menguruskan Zamani dan masih rapat dengan penyanyi itu.

Dia sendiri tak mahu mengesahkan. Yalah apa-apa hal pun kena tanya dengan tuan punya badan. Manalah tahu kut-kut cerita itu tak betul pulak kan.

Apa-apa pun Mangga Muda acapkan tahniah kalau benar apa yang Mangga Muda dengar itu.


No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini:

Post a Comment