Thursday, April 30, 2009

Peluang saksi final American Idol di Los Angeles



KUMPULAN Hujan dijadualkan membuat persembahan pada 3 Mei.

KEMUNCAK American Idol musim kelapan bakal berlabuh 21 Mei ini, malah kini peminat program popular ini sudah mula berteka-teki mengenai siapa yang bakal ke peringkat akhir.

Sejak disiarkan April lalu, Star World dan stesen radio, Hitz FM membuka peluang berharga kepada pemenang bertuah bersama teman untuk menyaksikan secara langsung pertandingan akhir itu nanti di Nokia Theatre, Los Angeles, Amerika Syarikat.

Dengan hanya perlu mengingati kata kunci yang diselit sewaktu siaran rancangan ini di saluran Astro 711 dan terbabit dengan cabaran radio yang dikendalikan penyampai radio JJ & Ean, kini 10 finalis bertuah Star World yang terpilih akan melalui pengalaman Walk Of Fame To Hollywood dalam misi mencari peminat sejati American Idol yang layak untuk bersua muka dengan bintang dan juri program itu secara dekat.

Untuk memeriahkan acara yang bakal berlangsung di Centre Atrium, Cineleisure, Mutiara Damansara pada 3 Mei ini, bukan hanya 10 peserta itu bakal beradu nasib, sebaliknya tiga lagi peserta wild card akan dipilih pada hari terbabit. Lalu, apa yang ditunggu lagi, datanglah ke lokasi berkenaan mulai jam 2 petang dan siapa tahu anda mungkin antara tiga peserta ‘tambahan’ yang dicari itu.

Sertai JJ & Ean daripada Hitz FM bersama keluarga dan rakan tersayang pada petang itu nanti kerana pelbagai material menarik daripada American Idol bakal dimenangi.

Tidak ketinggalan dalam meraikan kehadiran pertandingan akhir itu kumpulan Hujan dan Pesawat akan membuat persembahan untuk menceriakan lagi hujung minggu anda.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: