Monday, July 25, 2011

Paris Hilton berang


PARIS HILTON


PARIS HILTON memang selalu dipandang enteng oleh banyak pihak kerana sikap selebriti itu sendiri yang dikatakan kurang cerdik. Malah dia selalu 'ditembak' dalam temu bual mengenai sumbangan dan kerjaya seninya.

Seperti baru-baru ini, dalam satu temu bual bersama ABC News, Paris telah ditanya mengenai popularitinya yang semakin merudum selain banyak nama baharu seperti Kim Kardashian yang mula mengambil alih dunia program realiti seperti yang dimilikinya.

"Adakah kamu risau tentang sinar bintang kamu yang semakin malap dan orang seperti Kim Kardashian merampas populariti kamu sekarang?" soal hos Dan Harris.

Mendengarkan dua soalan tersebut, ternyata telah membuat Paris berang. Dia bukan sekadar menunjukkan rasa kurang senang sewaktu ditemu bual, lebih daripada itu, Paris telah menghentikan temu bual sebelum kembali semula selepas emosinya tenang.

Setelah cukup tenang, wanita berusia 30 tahun itu akhirnya bersedia untuk kembali ditemu bual dan menjelaskan bagaimana dia berusaha untuk tetap maju.

"Saya sudah berada dalam bisnes ini selama 15 tahun. Ia satu tempoh yang agak lama. Seperti orang lain, dengan tempoh yang panjang ini, setiap daripada kami harus memajukan diri atau membuat projek baharu. Begitu juga saya, saya sentiasa memajukan diri untuk terus kekal di sini," ujarnya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: