Friday, July 8, 2011

Fadilah teruja sertai Cabaran Daisy


FADILAH menunjukkan Kek Coklat Moist D’la ketika ditemui di Kulaijaya semalam.


KULAIJAYA – Pengusaha kek, Fadilah Mustafa, 49, amat teruja untuk menyertai Cabaran Daisy Sehebat Chef 2011 bagi Zon Selatan yang akan berlangsung di pasar raya Giant, Tampoi, Johor Bahru pada Ahad ini.

Menurut Fadilah, kali terakhir dia menyertai pertandingan seumpama itu adalah pada 12 tahun lalu.

“Saya terkenang semula keseronokan ketika menyertai pertandingan yang pernah saya sertai dahulu dan kali ini, atas dorongan rakan, Rogayah Mat Taib, saya masuk cabaran Daisy ini dengan begitu teruja,” katanya ketika ditemui semalam.

Katanya, dia tidak menaruh harapan tinggi pada cabaran itu nanti tetapi akan berusaha bersungguh-sungguh bagi menarik minat juri dan orang ramai terhadap keknya.

“Saya akan mempertaruhkan kek coklat moist D’la yang merupakan antara kek yang mendapat sambutan hangat pelanggan di kedai kek saya di Kulai Besar, Kulaijaya,” jelasnya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: