Tuesday, April 7, 2009

Gimik buka butang seluar


KONTROVERSI. Twinkle sedang membuka butang seluar Akshay.


AKTOR Bollywood seperti Salman Khan cukup terkenal dengan gimik membuka butang baju di khalayak umum seperti di pentas persembahan, namun aktor nombor satu Bollywood saat ini, Akshay Kumar nampaknya cuba membuat kelainan dengan membuka butang seluar pula.

Bakal muncul menerusi filem terbaru lakonannya 8x10 Tasveer, Akshay membuat kejutan pada pertunjukan fesyen seluar jean jenama tersohor, Levi's yang diadakan bersempena Minggu Fesyen Lakme di Mumbai baru-baru ini.

Akshay yang mengayakan jean tersebut di pentas, kemudian turun dan menuju kepada isterinya, aktres Twinkle Khanna yang berada di barisan penonton, sebelum Twinkle kemudian membuka butang seluar jean yang disarung Akshay ketika itu.


AKSHAY KUMAR bergaya dalam iklan Levi's Unbuttoned bersama seorang model perempuan.


Akshay yang sebelum ini banyak membuka baju menerusi filem-filem lakonannya baru sahaja dilantik sebagai model jean Levi's dan telah muncul dalam iklan jenama tersebut dengan membuka baju dan aksi yang agak mengghairahkan bersama seorang model perempuan.

Rentetan itu pihak polis Mumbai telah memfailkan kes tersebut terhadap Akshay, Twinkle dan penganjur majlis tersebut selepas aduan dibuat atas dasar ia adalah suatu perbuatan lucah yang dilakukan di tempat terbuka.

Sebelum isu yang telah menjadi kes polis mencecah ke tahap lebih serius mari kita lihat apa pandangan beberapa individu yang terbabit dengan pertunjukan fesyen yang membabitkan Akshay itu.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: