Thursday, July 1, 2010

Kekal langsing


Joanne Yeong (kiri) bersama duta baru Marie France Bodyline, Umie Aida.


MEMILIKI tubuh badan yang langsing, pinggul yang pejal dan kulit yang gebu serta menawan merupakan impian setiap insan yang bergelar wanita. Namun, untuk memenuhi hasrat ini tidak semudah yang disangka.

Bagaimanapun, hari ini terdapat pelbagai kaedah dan pilihan pusat pelangsingan badan untuk membantu menurunkan serta mengekalkan berat badan secara berkesan.

Antara yang sentiasa menjadi pilihan wanita hari ini ialah Pusat Pelangsingan Marie France Bodyline.

Mempunyai pengalaman lebih 25 tahun dalam membantu individu mengurangkan berat badan secara semula jadi, Marie France Bodyline juga merupakan pusat pakar pelangsingan bertaraf dunia.

Menurut Pengurus Besarnya, Joanne Yeong, rawatan yang digunakan membantu pelanggan menghilangkan berat badan berlebihan selain membentuk kembali bahagian tubuh untuk tujuan kesihatan dan kecantikan.

''Yang pasti kami memberikan rawatan yang terkini untuk mendapatkan kesan yang berbaloi kepada pelanggan,'' ujarnya.

Sering menjadikan selebriti-selebriti terkenal sebagai duta pusat pelangsingannya, jelas Joanne, yang terbaru Marie France Bodyline telah memilih pelakon terkenal, Umie Aida sebagai duta baru jenama itu.

Artis popular Malaysia itu menyertai senarai elit selebriti yang pernah mewakili jenama tersebut seperti model dan pelakon antarabangsa, Christy Chung, Irene Ang dan selebriti tempatan seperti Normala Samsudin dan Noryn Aziz.

Dalam pada itu, Umie ketika ditemui berpuas hati dengan 'hasil' yang diperoleh setelah mencubanya selama seminggu.

''Sebelum saya bersetuju untuk menjadi duta Marie France Bodyline awal tahun ini, saya telah mencubanya selama seminggu terlebih dahulu untuk melihat kesannya.

''Setelah mendapat 'hasil' yang memuaskan dengan satu rawatan saya bersetuju untuk menjadi duta mereka selama setahun. Untuk pengetahuan ramai, ini merupakan kali pertama saya menjadi duta untuk pusat pelangsingan badan,'' ujarnya.

Dia memberitahu apabila menjalani rawatan di pusat pelangsingan badan, perkara yang paling penting ialah tanggungjawab serta disiplin.

Ini kerana gabungan kedua-duanya akan memberikan 'hasil' yang lebih cepat selain dapat mengekalkan bentuk badan untuk tempoh yang lama.

Sementara itu, menurut Joanne, Marie France Bodyline menawarkan peluang kepada bakal pengantin untuk menang sambil kelihatan menawan pada hari perkahwinan melalui 'Peraduan Pengantin Sempurna'.

Pasangan yang ingin mengadakan majlis perkahwinan sekitar Oktober 2010 hingga Jun 2011 digalakkan menyertai peraduan tersebut. Tiga peserta terpilih akan melalui program pelangsingan badan Marie France Bodyline yang bernilai RM8,000 setiap satu.

Peserta dengan penurunan berat badan yang paling tinggi akan memenangi peluang berbulan madu ke kepulauan Maldives, baucer Marie France Bodyline bernilai RM3,333 dan sebuah pakej fotografi perkahwinan berharga RM4,988 daripada Keep Gallery Wedding Studio.

Pendaftaran peraduan kini dibuka hingga 4 Julai 2010 dan untuk maklumat lanjut sila layari www.mariefrancebodylinecontest.com.my.

Semua peserta yang mendaftar juga akan menerima baucer Marie France Bodyline bernilai RM380.

Baru-baru ini sempena sambutan ulang tahun yang ke-26, Marie France Bodyline turut mengadakan rumah terbuka dengan menawarkan pelbagai hadiah menarik.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: