Friday, July 30, 2010

JUM-P rawat masalah hati


ABDUL MALEK menunjukkan produk keluaran syarikatnya.


DALAM mengharungi era pemodenan hari ini, masih terdapat permasalahan yang sukar dirungkai dengan akal fikiran manusia. Ramai yang sukar membayangkan kaedah rawatan masalah yang tiada kaitan jasmani seperti sihir, saka, santau, histeria dan jin.

Menyedari keperluan itu, Pusat Rawatan Terapi Al-Quran Darul Hikmah (Darul Hikmah) memperkenalkan rangkaian produk kesihatan diri JUM-P yang mampu memulihkan pelbagai penyakit rohani dan jasmani.

Pengarah Urusannya, Abdul Malek Ladzim Al-Azhari berkata, rangkaian JUM-P Terapi Al-Quran itu terdiri daripada enam produk penyembuhan pucuk pangkal masalah penyakit daripada hati.

"Kesemua produk JUM-P menggunakan formula organik semula jadi dan tidak mengandungi bahan terlarang atau kimia merbahaya yang boleh memberi kesan negatif kepada pengguna.

"Produk berkenaan yang boleh digunakan untuk penggunaan luaran dan dalaman turut diiktiraf Amalan Pengilangan Islam (IMP)," katanya.

Abdul Malek berkata demikian ketika ditemui semasa Program Terapi Al-Quran beramai-ramai yang dihadiri kira-kira 50 peserta di Permata Hijrah, Bangi baru-baru ini.

Beliau menambah, rangkaian JUM-P merupakan produk pertama dikomersialkan khusus membantu masyarakat yang berdepan dengan permasalahan berkaitan dengan jasmani dan rohani.

Katanya, enam produk baru yang diperkenalkan dua bulan lalu ialah e-sihri, s-rab, e-tisal, w-jahi, m-zili dan z-phus.

"Kesemua produk ini mempunyai peranan tersendiri iaitu s-rab membantu permasalahan seperti gangguan tidur yang teruk, sering terkejut daripada tidur, mendapat mimpi ngeri, mimpi binatang, ditindih sesuatu dan lain-lain lagi.

"Bagi produk e-tisal pula ia boleh membantu dalam masalah gangguan sakit kepala berterusan tanpa sebab, sakit rusuk kiri atau kanan, sakit tulang belakang, sering dirasuk, berdebar-debar tanpa sebab dan beberapa lagi simptom lain," ujarnya.

Dalam pada itu, Abdul Malek menjelaskan mengenai produk m-zili pula ia boleh digunakan sekiranya terdapat gangguan di rumah dan pejabat manakala w-jahi pula digunakan apabila mendapat mimpi-mimpi tidak elok.

Katanya, ia juga boleh digunakan apabila hilang seri wajah, wajah kusam tidak bermaya, buta tanpa sebab dan lain-lain lagi.

"Produk terbaik untuk membatalkan atau membuang racun sihir adalah e-sihri. Kita juga mempunyai produk makanan tambahan diperbuat daripada jujuba yang dikenali sebagai z-phus untuk dinikmati pengguna.


MASALAH histeria akibat gangguan entiti yang tidak terlihat dengan mata kasar memerlukan kaedah rawatan alternatif. - Gambar hiasan.


"Selain itu, kami juga ada mengeluarkan cakera padat (CD) ruqyah syariah iaitu himpunan ayat suci al-Quran, zikir dan doa tertentu khusus untuk rawatan pelbagai penyakit rohani serta jasmani," katanya.

Abdul Malek menambah, produk yang melalui proses selama hampir satu tahun untuk dijadikan realiti boleh didapati pada harga RM1,570 satu set.

Katanya, pengguna juga boleh membeli produk-produk berkenaan secara berasingan.

"Produk JUM-P ini dikeluarkan adalah untuk membantu orang ramai yang mengalami pelbagai penyakit rohani dan jasmani dengan kaedah rawatan Terapi Al-Quran.

"Kita akan mengadakan lagi program rawatan Terapi Al-Quran beramai-ramai ini di dewan Inspin, Masjid Sultanah Bahiyah, Alor Setar, Kedah pada 31 Julai ini," katanya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: