Thursday, October 23, 2014

Makan nasi kandar jumpa gigi


SEORANG pelanggan yang mahu dikenali sebagai Man menunjukkan sebatang gigi geraham yang didakwa dijumpai dalam kuah kari ketika menjamu selera di sebuah di ibu negara semalam.


KUALA LUMPUR – Seorang lelaki tidak menyangka kunyahan terakhirnya ketika menikmati hidangan nasi kandar di sebuah restoran terkemuka di sini menjadi igauan ngeri dalam hidupnya apabila menemui sebatang gigi geraham manusia di dalam kuah kari.
Menurut lelaki yang mahu dikenali sebagai Man itu, dia berkunjung ke restoran tersebut untuk makan selepas diberitahu oleh rakan-rakan mengenai kelazatan makanan yang ada di sana kira-kira pukul 12.30 tengah hari semalam.
“Pada mulanya saya ingat apa yang digigit itu adalah bahan-bahan rempah atau nasi. Tetapi disebabkan rasanya keras saya terus keluarkan benda itu daripada mulut untuk melihatnya sendiri.
“Sebaik melihatnya, terus terdetik di hati bahawa ia adalah sebatang gigi geraham. Bagi memastikan kebenarannya lagi, saya terus membasuh ‘benda’ yang digigit itu dan terkejut kerana sememangnya ia sebatang gigi,” kata Man ketika dihubungi Kosmo! semalam.


No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: