Friday, October 31, 2014

Hafiz, Krisdayanti bakal berduet



JOSAFRI (kiri) bersama Hafiz dan Krisdayanti (dua dan tiga dari kiri) pada sidang akhbar di Hotel Royale Chulan, Kuala Lumpur semalam.


KUALA LUMPUR – Penyanyi Hafiz Suip atau Hafiz diumumkan sebagai artis jemputan yang bakal bergandingan dengan Krisdayanti menerusi konsert sulungnya, Krisdayanti Live In KL 2014 yang akan diadakan di Dewan Plenary, Pusat Konvensyen Kuala Lumpur pada 22 November depan.
Pengarah Urusan One Drop Perfumes, Datuk Seri Josafri Johari berkata, pemilihan pemenang ka­tegori Album Terbaik pada Anugerah Industri Muzik ke-20 itu dibuat berdasarkan cadangan yang disuarakan oleh peminat menerusi akaun Facebook rasmi One Drop Perfumes sejak bulan lalu.
“Setelah mendapat lebih 20,000 cadangan oleh pengikut di Facebook, kami bersepakat untuk mengundang Hafiz sebagai artis jemputan bergandingan dengan Krisdayanti.
“Mengambil kira pencapaiannya dalam bidang muzik serta ke­upayaan vokal yang mantap, saya ya­kin Hafiz mampu memukau penonton menerusi persembahannya nanti,” katanya.
Beliau berkata demikian pada sidang akhbar konsert berkenaan di Hotel Royale Chulan di sini semalam.


No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: