Friday, May 14, 2010

Dengarnya...: Fasha masih kuat ‘berdrama’?

PENING kepala juga Cik Normah apabila diberitahu Donna Marcella mengenai kisah penggambaran drama Duyung Aridinatha yang kini sedang rancak menjalani penggambaran. Tak silap Cik Normah ketika ini produksi drama terbabit sedang bertungkus lumus menyiapkan babak di Pulau Lang Tengah, Terengganu.

Cerita yang Cik Normah nak kongsi ini ialah mengenai watak Cleo yang dilakonkan Fasha Sandha. Cik Normah hingga saat ini, masih kurang pasti, apakah Fasha turut menjadi ikan duyung seperti watak utama yang dipegang Zach (bekas anggota kumpulan X-Factor).Donna beritahu Cik Normah, Fasha sebenarnya memegang watak manusia. Wataknya menjadi ikan duyung sebenarnya hanya sebuah babak mimpi saja. Tapi kalau mengikut cerita yang Cik Normah baca dalam akhbar Metro sisipan Rap, Donna beritahu ada cerita yang dikongsi Fasha tidak tepat.
Cik Normah tak berani nak komen lanjut. Tapi kata Donna, latihan selama seminggu untuk menjadi duyung yang dimaksudkan Fasha juga tidak betul. Hai, macam mana tu. Kata Donna, memang Fasha ini suka nak menarik perhatian orang ramai.

Terbaru, Cik Normah dengar, Fasha juga kurang disenangi di lokasi penggambaran drama yang bakal disiarkan di TV3 itu. Biar betul? Entahlah... Cik Normah pun tak lihat dengan mata sendiri. Cik Normah ingatkan Fasha sudah berubah. Tetapi kalau betullah cerita yang diberitahu Donna, nampaknya Fasha masih kuat ‘berdrama’.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: