Friday, October 30, 2009

Rosie O’ Donnell- Angelina Jolie pernah cuba memikat saya

HOS sebuah rangcangan lesbian mendakwa yang ratu Hollywood, Angelina Jolie pernah cuba memikatnya.

Insiden ini dilaporkan berlaku semasa pelakon tersebut baru berpisah dengan bekas suaminya Jonny Lee Miller beberapa tahun lalu.

Pelakon filem ‘Original Sin’ pada masa itu tengah mencari cinta baru dalam hidupnya semasa berada di sebuah parti yang diadakan di Los Angelas.

“Angelina menelefon saya selepas parti itu dan dia tiba-tiba berkata yang dia ingin berjumpa dengan saya,” kata Rossie dalam sebuah temu bual.

Tetapi hasrat Angelina tidak kesampaian kerana Rosie bimbang akan keseksualan Angelina.

”Saya memang hendak keluar makan bersama Angelina tetapi saya berasa takut dengan personalitinya yang biseksual,” jelas Rosie lagi.

Menurut Rosie, dia masih bermimpi mengenai pelakon Hollywood itu dan menyesal kerana tidak keluar makan bersamanya.

Angelina yang memang bersikap terbuka mengenai sifat bisexualnya pernah menjalin hubungan selama sepuluh tahun dengan model Jenny Shimizu.Sekarang dia keluar bersama Brad Pitt.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: