Saturday, October 31, 2009

Kes kekasih Voon Loong masih disiasat


Kondominium Vista Damai di Jalan Tun Razak tempat Yoke Tien (gambar kecil) mati terjatuh dari tingkat 18 di bangunan itu.


KUALA LUMPUR - Polis masih menjalankan siasatan berhubung kes seorang wanita yang ditemui mati akibat terjatuh dari tingkat 18 sebuah kondominium di Jalan Tun Razak di sini pada 21 Oktober lalu.

Ketua Polis Daerah Sentul, Asisten Komisioner Zakaria Pagan berkata, walaupun kes itu diklasifikasikan sebagai mati mengejut, siasatan masih diteruskan kerana sebelum kejadian mangsa didakwa telah bertengkar dengan teman lelakinya.

Teman lelaki mangsa merupakan seorang pegawai polis, Inspektor Chong Voon Loong yang bertugas di Ibu Pejabat Polis Daerah Kuala Kubu Baru.

"Buat masa ini kes itu masih diklasifikasikan sebagai kematian mengejut kerana hasil siasatan mendapati ia tidak melibatkan perbuatan jenayah," kata beliau ketika dihubungi di sini semalam.

Menurut Zakaria, siasatan juga mendapati mangsa sebelum ditemui mati tidak pernah diugut oleh teman lelakinya ataupun individu lain.

Pada 21 Oktober lalu, Kok Yoke Tien, 22, yang merupakan pelajar sebuah kolej swasta di sini ditemui mati di beranda tingkat satu kondominium tersebut pada pukul 2.30 pagi.

Mangsa terjatuh dari kediamannya di tingkat 18 dan mati di tempat kejadian akibat cedera parah di badan dan kepala.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: