Friday, August 31, 2012

Zizan Nin Teruja Tinggal Di Rumah Baru

Zizan Nin dan isteri teruja dapat berpindah ke rumah baru.

PETALING JAYA: Pelakon Zizan Nin memberitahu dia dan isterinya, Fazilah Hani Harun teruja kerana dapat berpindah ke rumah baru mereka di Ukay Perdana, Ampang dekat sini sejak awal Ramadan lalu.

Zizan berkata, mereka yang sebelum ini menetap di Kota Damansara di sini masih lagi dalam proses menghias kediaman itu yang akan mengenakan konsep moden.

"Akhirnya impian untuk memiliki kediaman impian kami berdua terlaksana dan kami cukup gembira akhirnya dapat berpindah ke rumah baru," katanya kepada mStar Online.

Dalam pada itu, Zizan memberitahu walaupun mereka berdua gemarkan konsep moden tetapi isterinya menyerahkan kerja-kerja menghias rumah tersebut kepadanya.

"Isteri sentiasa sibuk dengan kerjayanya dan saya pula jika tiada sebarang penggambaran akan menghabiskan masa untuk menghias rumah," katanya.

Sementara itu, Zizan berkata, jika tiada aral melintang dia dan isteri ingin mengadakan rumah terbuka buat sahabat dan rakan media dalam masa terdekat ini.

"Dulu rumah di Kota Damansara tidak begitu selesa untuk menjemput rakan-rakan datang ke rumah. Jadi tahun ini kami suami isteri berhasrat untuk menjemput sahabat handai dan rakan media dalam sebuah majlis rumah terbuka," ujarnya.

Bercerita tentang perkembangan terbarunya Zizan berkata dia sedang meneliti beberapa tawaran lakonan dan menjangkakan akan kembali sibuk di lokasi penggambaran selepas Syawal.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: