Wednesday, March 31, 2010

Suria FM Semarakkan 'Earth Hour'

EARTH Hour ialah acara tahunan yang diadakan oleh Tabung Alam Sedunia (WWF) pada setiap Sabtu terakhir pada bulan Mac.

Acara tersebut diadakan dengan mematikan lampu selama satu jam untuk membangkitkan kesedaran ke atas perubahan iklim. Padam lampu dan berikan nafas baru kepada bumi! Jadi, light’s out Malaysia!

Sebagai tanda sokongan terhadap kempen ini, Suria FM mengambil langkah untuk turut meraikan Earth Hour selaras dengan kempen alam sekitar yang berlangsung di seluruh dunia.

Restoran My Mum Chicken Rice, Citarasa Linda Onn bertempat di bersebelahan Ampang Point, Ampang menjadi penaja utama yang menaja tempat dan juga makanan.

Seramai 150 orang pendengar bertuah dipilih untuk turut serta dalam meraikan Earth Hour bersama penyampai-penyampai Suria FM.

Turut memeriahkan majlis, Mila dan juga Anna Rafali dijemput hadir untuk memberikan persembahan dan menghiburkan hadirin yang hadir.

Selain itu, Suria FM juga mengambil kesempatan untuk menjadikan malam Earth Hour ini sebagai simbolik kepada majlis penutupan peraduan ‘Lagu Berduit di Suria FM’ yang telah berlangsung sejak 1 Mac lalu.

Peraduan yang memberikan peluang kepada pendengar setia Suria FM untuk memenangi sebahagian wang tunai sehingga RM75,000 berakhir secara rasminya pada 26 Mac lalu dan lebih 70 orang telah berjaya memenanginya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: