Wednesday, March 31, 2010

Koleksi Moma inspirasi seni


Lewre Lew bangga dengan koleksi terbaru Lewre 2010 yang bertema New York.


BANDAR New York yang tidak pernah 'tidur', sentiasa penuh keriangan baik siang atau malam menjadi sumber inspirasi bagi koleksi terbaru kasut Lewre 2010.

Daripada karpet merah Oscar ke Broadway, gaya ceria dan funky atau penuh glamor dan sofistikated, koleksi ini memilih tema Moma, Jetsetter, Central Park dan Yellow Cab yang sememangnya terkenal di New York.

Menurut Ketua Pegawai Eksekutif merangkap Pengarah Kreatif Lewre, Datuk Lewre Lew, The Museum of Modern Art (Moma) menghimpunkan bahan-bahan seni moden dan kontemporari merupakan tempat yang penuh dengan kreativiti.

Semua ini menjadi inspirasi bagi menghasilkan koleksi Moma dengan rekaan artistik dan urban.

''Warna-warna kontras dan neutral dihias pada renda dan fabrik jarang bagi mendapatkan rekaan yang seksi, ringkas dan selesa sementara corak ular sawa untuk gaya yang lebih berani.

"Setiap rekaan Moma mempamerkan gaya kreativiti yang kontemporari dan sofistikated.

''Koleksi Jetsetter pula penuh bergaya, seksi dan eksotik. Rekaan mewah yang menggunakan bahan-bahan yang selesa namun pantas menarik perhatian sesiapa yang terpandang kasut daripada koleksi ini,'' kata beliau ketika ditemui di majlis pelancaran Koleksi Musim Bunga/Panas Lewre 2010 di sebuah hotel terkemuka baru-baru ini.

Beliau menambah, koleksi Jetsetter nampak garang dengan corak harimau kumbang warna terang seperti keemasan, gangsa dan hijau bulu merak.

Terdapat dalam bentuk slingbacks, sandal bertali, koleksi ini memperlihatkan keseksian si pemakai.

Koleksi Central Park pula ujarnya, diilhamkan daripada suasana tenang seperti yang dilihat di Central Park.

Memakai koleksi ini terasa keselesaannya ditambah dengan keindahan rekaan yang nampak semula jadi.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: