Wednesday, March 31, 2010

Siti Lancar Produk Kecantikan SimplySiti

Siti bersama produk kosmetik SimplySiti ketika majlis pelancaran di Hotel Mandarin Oriental, Kuala Lumpur, hari ini.

KUALA LUMPUR: Buat julung kalinya, penyanyi terkenal Datuk Siti Nurhaliza melancarkan rangkaian produk kecantikannya, SimplySiti di Hotel Mandarin Oriental, di sini, semalam.

Dengan tagline 'Rahsiaku kini milikmu...', rangkaian kosmetik dan penjagaan kulit wanita itu menampilkan SimplySiti C Bright , SimplySiti New Age, SimplySiti Acne Solution.

Rangkaian kosmetik SimplySiti termasuklah rangkaian Wajah Sempurna, rangkaian mekap mata SimplySiti Mata Bercahaya dan rangkaian mekap bibir SimplySiti For Your Lips Only .

“Alhamdulillah,setelah dua tahun saya membuat analisis dengan bantuan AC Nielsen,akhirnya ia berjaya dihasilkan dan dipasarkan.

“Memang sudah lama saya ingin menghasilkan produk kecantikan sendiri,kini ia menjadi kenyataan.

“Berkat pengalaman menggunakan banyak produk kecantikan dan berjumpa dengan ramai mekap artis, akhirnya terhasillah SimplySiti, katanya ketika majlis pelancaran itu.

Menariknya,Siti bukan sahaja menghasil dan menjual produk-produk itu malah turut menggunakannya.

“Saya mengambil masa berbulan-bulan untuk mencuba produk saya terutama krim Simply 5 yang lebih memudahkan rutin harian. Beberapa kali saya menukar formula untuk menyesuaikan tekstur muka dengan cuaca di Malaysia.

“Ia memberikan lima elemen penting rawatan muka seperti melembapkan, merawat (mencerah, melawan penuaan atau anti-jerawat), perlindungan UV (SPF 20, PA++), dan bedak asas (cecair) dalam satu langkah.

“Yang penting,produk-produk saya halal dan boleh memudahkan wanita Islam untuk menunaikan solat, jelasnya lagi.

Menurutnya, jenama SimplySiti digunakan kerana mencerminkan gaya hidupnya yang praktikal,mudah tapi sentiasa menawan.

Siti berkata, walaupun kumpulan sasaran asal adalah kaum wanita, namun tidak salah jika golongan lelaki hendak mencuba produk penjagaan kulit itu sekiranya sesuai dengan mereka.

Konsep jenama SimplySiti adalah khusus untuk memberikan wanita masakini pada setiap peringkat usia satu penyelesaian untuk kelihatan menawan dalam masa yang singkat dan pada harga berpatutan.

Produk keluaran SimplySiti Sdn Bhd yang dirumus secara saintifik dan telah terbukti secara klinikal itu telah bekerjasama dengan syarikat penyelidikan estetika kecantikan di Korea menggunakan teknologi nano.

Ini bermaksud bahan aktif dalam produk ini lebih cepat diserap ke dalam kulit untuk menghasilkan kulit yang lebih licin, sihat dan berseri.

Produk SimplySiti boleh didapati di hampir 200 buah kedai Watson seluruh negara termasuk beberapa kiosk yang akan dibuka di JB Sentral, Johor Baru pada April ini.

3 comments:

  1. i like!! go ct!!!

    ReplyDelete
  2. Guna Produk Siti untuk kecantikan luaran dan guna produk Ross Safina Hor untuk kecantikan Dalaman...

    PELUANG KEEMASAN: PANASKAN SUAMI TERSAYANG DENGAN BUAH DADA YANG TEGANG, SOLID DAN SEKSI. TAWAN SUAMI DENGAN HIDANGAN YANG MENGIURKAN.

    Wow...PERFECT!!!
    http://rosssafinahor.blogspot.com

    ReplyDelete

Tinggalkan Komen Anda Sini: