Wednesday, March 31, 2010

Pelacur nafi mungkir janji


DE LEON


NEW YORK- Seorang jutawan hartanah di sini mendakwa dia menyelamat seorang wanita daripada kancah pelacuran seperti aksi Richard Gere dalam filem Pretty Woman tetapi dia sebenarnya bapak ayam, lapor sebuah akhbar semalam.

Pendedahan itu dibuat oleh wanita yang menjadi mangsa saman jutawan berkenaan Lindsey De Leon.

"Cuba menyelamat saya daripada menjadi pelacur? Sudah tentu tidak, dia yang menyebabkan saya terjebak menjadi teman sosial," kata De Leon, 26 kepada akhbar New York Post.

Wanita itu menyatakan demikian semasa mendedahkan perilaku sebenar lelaki tersebut, Robert Brot.

Brot, 57 sebelum ini menyaman De Leon bagi menuntut lebih AS$100,000 (RM326,500 ) iaitu wang yang diberikan kepada wanita itu bagi mengubah kehidupannya.

"Brot memberitahu saya, dia akan menunjukkan cara untuk hidup mewah kepada saya. Dia kemudian melakukannya (dengan melacurkan saya)," jelas wanita itu.

Menurut De Leon, Brot membayar sejumlah wang supaya dia berpindah dari kawasan pedalaman di Wyoming ke sini, 'membelanya' di sebuah apartmen dan menghantar iklan di laman pelacuran untuknya.

Brot, katanya, membenarkan dia menggunakan kereta syarikat untuk menemui pelangggan.

De Leon berkata, Brot kemudian mengusirnya dari apartmen tersebut pada Februari tahun lalu, setelah dia bertekad untuk berhenti menjadi pelacur.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: