Wednesday, March 31, 2010

Suami Sandra habiskan masa dengan anak


JESSE JAMES


SELEPAS kisah skandal bersama tiga orang wanita termasuk model bertatu, suami pelakon Sandra Bullock, Jesse James kini mula menghabiskan masa bersama tiga anaknya iaitu Chandler, 15, Sunny, 6, Jesse Jr., 12 tahun.

Hal itu juga terpaksa dilakukan Jesse selepas Sandra keluar daripada rumah mereka pada 15 Mac lalu. Walaupun nampak seperti Jesse cuba menjadikan kehidupan anak-anaknya normal, menurut temannya, ia juga secara tidak langsung mengembalikan Jesse kepada keluarganya.

"Dia menghabiskan banyak masa dengan anak-anaknya. Dia menghantar mereka ke sekolah dan melakukan aktiviti bersama-sama.

"Kadang-kadang apabila sesuatu hal berlaku, ia akan memberi 'cahaya' pada satu hal lain. Saya fikir Jesse kini sedang bersatu kembali dengan anak-anaknya," ujar teman lelaki yang dikenali dengan motosikal besarnya itu.

Kisah kecurangan Jesse tersebar luas beberapa hari selepas Sandra dinobatkan sebagai Aktres Terbaik menerusi lakonannya dalam The Blind Side pada anugerah Oscar baru-baru ini.

Sangat mempercayai suaminya, Sandra, 45, yang terkejut dengan kecurangan Jesse mengambil kata putus 'menghilangkan diri' daripada suami serta khalayak.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: