Tuesday, March 30, 2010

Itu Bukan Diri Saya - Fasha

'Sejujurnya saya bimbang persepsi masyarakat apabila melihat lakonan saya dalam Spa Q musim terbaru. Saya melakonkan watak pelacur kelas atasan yang menyimpan dendam ke atas keluarga Qistina. Nampak baik pada luaran namun sebenarnya berniat jahat. Cukup untuk membuatkan orang benci melihat saya.


"Lama saya berfikir untuk ambil watak tersebut kerana kontroversi yang melanda sedikit sebanyak merosakkan nama baik saya. Saya takut tanggapan masyarakat kerana watak tersebut agak daring dan ada babak panas di dalamnya bersama Ijoy. Takut juga sebab Ijoy adalah suami orang. Saya tak mahu ada masalah lagi yang timbul," ujar Fasha yang baru menyambut hari kelahiran ke-26 pada 28 Mac lalu.

Selepas kontroversi dikatakan sebagai 'perampas' suami orang, Fasha yang dikenali dengan watak air mata ditawarkan watak antagonis. Lebih-lebih lagi watak Frieda dalam Spa Q seolah-olah menggambarkan episod hitam yang berlaku dalam dirinya.

"Kalau orang benci saya maknanya watak saya menjadi. Tak kisahlah apa orang nak cakap kerana itu semua hanya lakonan. Orang akan label saya perampas tapi itu semua dah basi sangat-sangat.

"Satu hari nanti orang akan tahu keadaan yang sebenar. Saya tak kisah asalkan ada peminat yang masih menyokong karier lakonan saya," katanya yang mengakui terpaksa memilih watak agar dapat menampilkan mutu lakonan yang berkualiti.

Fasha akan muncul dalam siri terbaru Spa Qistina bermula 5 April ini di Astro Box Office bersama gandingan Nanu Baharuddin, Fazren Rafi, dan Farahdiya.

5 comments:

  1. pekena ngan fasha sandha...xabes2 gosip pasai dia...kcian dia kan kwn2..tp dia sndiri yg bt org brgosip...apa2 pun gud luck fasha...

    ReplyDelete
  2. suruh dia dtg umah aku isap konek aku br aku sokong dia..hahahah

    ReplyDelete
  3. kkkaaahhhpppuuuiiitttApril 16, 2010 at 4:48 PM

    buat pe lak nak kesian kan dia.. dia yang cari nahas sendiri...

    kalau ada gosip pasal dia ngan ijoy pulak, entah ler apa nak cakap ngan artis zaman sekarang nie...
    minta2 takde lah macam gitu kan? lau ada.. memang nak kena maki hamun berbakul2...
    nie respek kat dia sebagai antara artis terbaik masih ada di kalangan peminat, minta2 dia pandailah jaga diri dan maruah dia mulai sekarang

    ReplyDelete
  4. meh cuma lakonan ye? pelakon klu dah absorb ngan watak yg di berikan susah nak tglkn sal dah berbulan memegang watak so gdluck to you lah Fasha nasib baik men kat astro bkn tv3 meheheheh tak minat,aku minat tv3

    ReplyDelete
  5. i wish dia dtg umah aku personally mintak maap lepas tu buat tarian bogel...bahaginyaaa hidupppp

    ReplyDelete

Tinggalkan Komen Anda Sini: