Thursday, March 2, 2017

Karnival KLxtravaganza Rapatkan Artis dan Peminat



Freddie Fernandez (dua dari kanan) dan mereka yang terlibat dalam penganjuran KLxtravaganza yang akan berlangsung pada 11 Mac ini di Wangsa Walk.
KUALA LUMPUR: Lebih 20 selebriti popular tanah air bakal terlibat dalam Karnival KLxtravaganza yang akan diadakan di perkarangan pusat beli-belah Wangsa Walk, Wangsa Maju, di sini pada 11 Mac depan.
Program anjuran Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) dengan kerjasama Persatuan Karyawan Malaysia (Karyawan) itu bertujuan memberi peluang kepada masyarakat untuk berkumpul dan menjalankan aktiviti bersama artis tempatan.

Presiden Persatuan Karyawan Malaysia (Karyawan) Datuk Freddie Fernandez berkata, program berkenaan turut memberi peluang kepada para artis untuk menjual produk dan barang mereka melalui gerai yang disediakan secara percuma.
Haiza akan menjadi pengacara dalam KLxtravaganza.
"Program ini bukan sahaja melibatkan artis malah beberapa agensi kerajaan dan pemimpin setempat.

"Setakat ini seramai 20 orang artis sudah memberi pengesahan untuk datang memeriahkan acara dan ada yang akan menjual produk mereka, kita juga masih membuka peluang lagi kepada artis yang berminat," ujarnya.
Beliau ditemui pada sidang media Karnival KLxtravaganza yang diadakan di Wangsa Walk pada Rabu.

Antara artis yang terlibat ialah Erra Fazira, Rita Rudaini, Sufian Suhaimi, Elly Mazlein, Amelina, Yazid (Search), Salwa Abdul Rahman, Aznah Hamid, Projector Band, Shikin Dangdut, Zarul Husin dan Encik Mimpi.

Turut diadakan ialah sesi uji bakat sebagai pelakon yang akan dikendalikan oleh syarikat produksi Tanah Beris Filem Production milik pengarah Shuhaimi Lua.

Tambahnya, idea untuk menganjurkan program tersebut datang selepas beberapa penganjuran program kecil-kecilan di Dataran Merdeka.

Zarul Husin dan Elly Mazlein antara artis yang akan membuat persembahan.
"Karyawan sering membuat program berkala sederhana di Dataran Merdeka dan sambutan mengalakkan membuatkan kami yakin untuk cuba menganjurkan program lebih besar.

"Kita berharap program seperti ini mendapat sokongan banyak pihak dan memberi menfaat kepada masyarakat setempat," ujarnya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: