Tuesday, March 21, 2017

Konsert Salman Khan Di Kuala Lumpur April Depan



Salman Khan akan mengadakan persembahan pentas selepas 10 tahun.
KUALA LUMPUR: Buat pertama kali pelakon terkenal Bollywood, Salman Khan akan menghiburkan peminat di Malaysia menerusi persembahan pentas di Pusat Konvensyen Mines, Seri Kembangan di sini pada 14 April depan.

Aktor berusia 55 tahun itu bakal berada di negara ini sempena Da Bang The Tour Live in Malaysia bersama penyanyi, pelakon dan penari popular lain seperti Prabhu Deva, Tamannah, Bipasha Basu, Badshahh, Manish Paul dan Daisy Shah.

Menurut Pengerusi GHC Solution Sdn Bhd, Datuk G. Geethangali, Kuala Lumpur menjadi destinasi pertama siri jelajah itu sebelum Hong Kong, Auckland, Sydney dan Melbourne.


Geethangali (tengah) pada sidang media sempena Da Bang The Tour Live in Malaysia. 
"Kami memberi jaminan bahawa konsert ini bakal meninggalkan kesan yang cukup mendalam kepada peminat Bollywood.

"Sebagai penganjur kami juga yakin ia bakal menjadi konsert Bollywood yang paling besar pernah dianjurkan di Malaysia sebelum ini," katanya pada sidang media di Ritz Carlton Kuala Lumpur pada Khamis.

Sementara itu ditanya sama ada Da Bang The Tour Live in Malaysia adalah rentetan daripada filem Dabangg lakonan Salman Khan pada 2010 dan 2012, Geethangali bagimanapun berkata ia tiada kaitan dengan filem berkenaan.

Konsert sempena sambutan ulang tahun kemerdekaan negara yang ke-60 pada tahun ini itu turut mendapat kerjasama daripada Kementerian Pelancongan dan Kebudayaan Malaysia.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: