Thursday, March 16, 2017

Peminat Diminta Tidak Hantar Makanan Kepada T.O.P.




T.O.P. kini sedang menjalani latihan ketenteraan. 
KELUARGA kepada penyanyi T.O.P. merayu agar peminat tidak lagi menghantar bungkusan makanan kepada ahli kumpulan Big Bang itu yang sedang menjalani latihan ketenteraan.
Kakak kepada penyanyi itu, Choi Hye Yoon menerusi Instagram miliknya memberitahu tindakan itu menyebabkan adiknya dikenakan denda kerana menerima terlalu banyak hadiah dan makanan setiap hari.
Bagiamanapun kata Hye Yoon, mereka sekeluarga menghargai kebaikan dan ingatan peminat terhadap T.O.P. tetapi tindakan itu hanya menimbulkan masalah lain.
"Mungkin ada yang tidak tahu kem latihan tentera di Byeokje melarang pelatih menerima sebarang bungkusan daripada luar dan jika ada mereka akan dikenakan hukuman.
"Jadi saya mohon agar peminat tidak lagi menghantar makanan kepadanya jika tidak mahu dia dikenakan tindakan.
"Kami menghargai perhatian anda semua terhadap T.O.P. tetapi untuk kali ini saya mohon jangan lagi menghantarnya hadiah," katanya seperti dilaporkan Koreaboo.
Dalam pada itu, Hye Yoon turut memaklumkan keadaan T.O.P di kem tentera dan memberitahu adiknya baharu sahaja selesai menjalani latihan pertamanya di Nonsan dan sekarang berada di Byeokje.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: