Tuesday, March 21, 2017

"Tiada Perancangan Tamatkan Zaman Solo" - Emma Maembong



Hubungan pasangan ini dilihat kembali mesra sejak kebelakangan ini.
PETALING JAYA: Aktres Emma Maembong memberitahu dia belum mempunyai apa-apa perancangan untuk menamatkan zaman solonya dengan pelakon Kamal Adli.
Emma, 25, berkata, aktor tersebut juga tidak pernah membuka mulut untuk berbincang tentang hasrat mengakhiri hubungan istimewa itu dengan ikatan perkahwinan.
"Sebenarnya susah untuk saya berkongsi tentang perkahwinan.
Dia mahu saya fokus kepada kerjaya dahulu," ujarnya.
Kamal belum bincang soal kahwin
Pemilik nama sebenar Fatimah Rohani Ismail ini berkata, apa-apa pun yang akan terjadi dalam hubungannya pada masa akan datang adalah ketentuhan Allah.
"Sejak saya masuk dalam industri setiap tahun akan cerita saya hendak kahwin tapi sampai sekarang tidak kahwin-kahwin juga.
"Orang pun mungkin muak untuk dengar, saya sedar mungkin kerana saya terlalu terbuka untuk berkongsi kisah cinta sehingga membuatkan orang mahu kami berkahwin.
Tapi jodoh bukan di tangan kita entah-entah saya berkawan sahaja dengan Kamal tapi kahwin dengan orang lain pula nanti.
"Ibu bapa saya sendiri sudah ada 11 orang anak pun berpisah kerana sudah tiada jodoh, kami sebagai anak terima ketentuan itu dan tidak mencari salah siapa," ujarnya.
Dalam pada itu, ditanya tentang status hubungan tersebut secara terperinci, Emma berkata, Kamal merupakan seorang kawan lelaki paling rapat dengannya.
"Dia bukan lelaki istimewa dalam hidup saya kerana lelaki istimewa adalah bapa saya. Jika dia menjadi suami saya barulah boleh dipanggil lelaki istimewa.
"Buat masa ini dia adalah kawan lelaki yang paling rapat dengan saya," ujarnya

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: