Saturday, March 25, 2017

Abang Tak Mahu Dibayangi Populariti Taeyang (Big Bang)




Taeyang bersama abangnya yang juga pelakon Dong Hyun Bae.
PELAKON Dong Hyun Bae tidak mahu dibayangi oleh populariti adiknya iaitu penyanyi Taeyang daripada kumpulan Big Bang.
Tidak menyangkal perhatian yang diberikan kepada Taeyang, Hyun Bae bagaimanapun mahu dikenali kerana dan bukan ikatan kekeluargaan dengan adiknya itu.
"Saya memang tidak akan mendapat populariti seperti mana Taeyang alami tetapi pada masa sama saya juga tidak mahu dikenali sebagai abang kepadanya.
"Taeyang dan saya adalah dua individu berbeza dan saya harap orang tidak lagi melabel saya hanya kerana siapa adik saya," katanya seperti dilaporkan Allkpop.
Hyun Bae terlebih dahulu mencipta nama dalam bidang seni iaitu pada tahun 2006 dan dikenali menerusi drama bersiri seperti Age of Youth, Shut Up, Flower Boy Band dan Holy Land.
Bagaimanapun sejak Taeyang bersama kumpulan Big Bang menjadi fenomena nama Hyun Bae hanya disebut hanya kerana hubungan mereka dan bukan kerana lakonannya.
Taeyang dalam temubual juga sering mendedahkan hubungan rapat mereka dan sangat mengagumi abangnya itu.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: