Tuesday, March 21, 2017

Ungku Hariz Terkilan Tuduhan Ditanggung Isteri



Jihan dan Ungku Hariz sentiasa menyokong di antara satu sama lain.
PETALING JAYA: Pelakon Ungku Hariz berasa terkilan apabila ada pihak melemparkan fitnah kononnya kehidupan dia ditanggung oleh isterinya yang juga pengacara dan pelawak, Jihan Muse.
Ungku Hariz, 32, bagaimanapun merasakan tidak perlu untuknya mempertahankan diri kerana dia tahu sudah menjalankan tanggungjawab sebagai suami dengan baik terhadap isterinya itu.
"Saya manusia biasa dan tidak dapat lari daripada berasa terguris apabila mendengar gosip itu.
"Memang saya terkejut apabila ada orang kata hidup saya ditanggung isteri walaupun ia tidak benar.
"Pun begitu baik saya atau Jihan kami lebih tahu dan tidak perlu saya war-warkan apa yang saya sudah lakukan untuk isteri dan rumah tangga kami," katanya.
Pemilik nama sebenar Ungku Hariz Faizal dan Jihan mendirikan rumah tangga pada 20 Mac tahun lalu.
Jihan dan Ungku Hariz akan terlibat dalam drama bersiri Biniku Ninja di menjalani penggambaran di Eropah.
Ungku Hariz menambah, gosip itu timbul mungkin disebabkan Jihan dilihat lebih menonjol dalam bidang seni berbanding dirinya walaupun sudah lama bertapak sebagai pelakon.
"Faktor Jihan lebih menonjol mungkin menjadi faktor tetapi itu bukan satu masalah kepada saya kerana itu adalah rezeki isteri saya.
"Tetapi Alhamdulillah kami saling memberi semangat kerana sebelum berkahwin pun saya dan Jihan sudah berkawan lama dan tahu permulaan kami di mana," jelasnya.
Dalam perkembangan lain, Ungku Hariz berkata, dia dan Jihan bakal ke Eropah selama 45 hari bagi menjalani penggambaran drama bersiri Biniku Ninja untuk siaran Astro Oasis.
Ungku Hariz dan Jihan berkahwin pada 20 Mac tahun lalu.
Katanya, dia teruja dapat kembali bekerjasama dengan Jihan kerana mereka juga dapat melawat tempat-tempat menarik di Eropah nanti.
"Jika diikutkan ini adalah projek ketiga menggandingkan kami berdua dan Biniku Ninja yang pertama selepas kami berkahwin.
"Kebetulan drama ini bakal disiarkan di Astro Oasis dan hanya membenarkan pasangan suami-isteri sebenar bergandingan sebagai hero dan heroin.
"Alang-alang sebulan penggambaran di Eropah nanti dapat juga kami berbulan madu dan melawat kawasan menarik di sana nanti," ujarnya.
Selain itu, Ungku Hariz juga bakal muncul dengan filem Kimci Untuk Awak tidak lama lagi.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: