Monday, October 5, 2009

Suri rumah seorang Clive Owen




Jangan ingat lelaki tidak mampu menjaga kebajikan rumah. Aktor Britain yang mempunyai dua orang cahaya mata, Hannah dan Eve, sebenarnya merupakan seorang ayah dan suami yang kerap membantu isterinya, Sarah Jane Fenton membersihkan rumah.

Aktor filem The Boys Are Back yang membawakan watak sebagai ayah tunggal memberitahu, mencuci pakaian serta membersihkan rumah bukanlah suatu perkara besar untuk seorang lelaki.

"Saya boleh melakukan apa-apa berkaitan dengan kebajikan rumah. Mencuci dan menggosok baju, mengemas rumah dan memasak, semua itu saya boleh buat.

"Sebenarnya saya selesa dengan kerja-kerja rumah lebih-lebih lagi mencuci pinggan. Apa salahnya, sekali sekala mengurangkan bebanan isteri," katanya kepada akhbar Chicago Sun-Times.

Selain menjadikan sibuk dengan lakonan, Clive merupakan seorang ayah dan suami yang begitu mementingkan keluarganya. Bagi pelakon berusia 44 tahun itu, dia sanggup berbuat apa saja demi kebahagiaan isteri serta anak-anaknya.

"Ramai teman saya mempertikaikan kebolehan saya. Jika tidak percaya, tanyalah isteri saya, bagaimana saya ketika di rumah," tambahnya lagi.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: