Saturday, May 14, 2011

Kemeriahan Konsert Cornetto dijamin

Jenama aiskrim Wall’s Cornetto akan mempersembahkan tujuh selebriti peminat aiskrim Wall’s Cornetto yang menjadi pujaan ramai untuk menghangatkan Konsert Lafazkannya Dengan Stail Cornetto, Jun ini. Pasti gempak dan meriah kan?

Selain dutanya Akim dan Stacy, Tomok, Black, Tilu, Awi Rafael dan Sofasz juga akan menghiburkan peminat dalam beberapa siri konsert di Jusco Setiawangsa pada 11 Jun, mulai pukul 3.00 petang dan disertai satu lagi persembahan di Johor Bahru, Johor pada 18 Jun.

Akim antara bintang utama Cornetto

Berucap pada majlis pelancarannya di The Milk, Bangsar, Pengarah Makanan Unilever (Malaysia) Holdings Sdn Bhd, Hugo Verkuil, berkata: “Wall’s Cornetto terus memperkenalkan cara baru untuk membolehkan orang ramai memperlihatkan personaliti dan mengekspresi perasaan mereka.

" Dengan konsert ini kami ingin menghidupkan semangat Cornetto menerusi pertunjukan muzik live, yang dikongsi bersama antara artis terkenal dan peminat aiskrim di seluruh negara.

“Kami mahu menjadikan konsert ini satu acara yang benar-benar istimewa, untuk menggalakkan orang ramai menyemai dan menghidupkan bibit-bibit persahabatan dan mengekspresi pendirian mereka dengan cara yang unik dan berlainan yang boleh membawa pelbagai kemungkinan yang tidak terbatas."

Sudah bersedia menghiburkan peminat.

Stacy sentiasa hot di pentas.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: