Tuesday, May 31, 2011

Saif nafi kutuk Aishwarya Rai


KENYATAAN aktor Saif Ali Khan tentang kecantikan Aishwayra Rai telah disalah tafsir.


“AISHWARYA terpilih mungkin kerana mukanya yang cantik!” Itu komen kontroversi aktor Saif Ali Khan apabila diminta mengulas tentang kekerapan aktres Aishwarya Rai terpilih menghadiri Festival Filem Cannes di Perancis.

Komen Saif itu kemudian disebarkan menerusi beberapa laman web di internet dan ada yang mengutuk Saif dengan mendakwa Saif melabelkan Aishwarya sebagai sekadar aktres yang bersandarkan kepada kecantikan dan bukan bakat lakonan.

Namun, Saif dalam kenyataannya menegaskan dia sangat terkejut kerana dikatakan telah mengutuk Aishwarya, sedangkan menurutnya, bukan itu yang dimaksudkan daripada komennya itu.

“Saya ditanya tentang apakah relevan Aishwarya ke Festival Cannes dan saya jawablah dia merupakan wajah India di peringkat antarabangsa dan ia bukan bermaksud saya mengutuk dia,” ujarnya kepada IANS.

Tambah Saif: “Saya kata saya bangga dengan kejelitaan wajah Aishwarya. Ada satu laman web memaparkan apa yang benar-benar saya perkatakan tentang Aishwarya, tetapi laman web-laman web lain memaparkannya dengan cara yang salah.”

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: