Monday, May 30, 2011

Studio Kosmo! rakam kenangan pengunjung karnival


GERAI dan studio fotografi Kosmo! sentiasa menerima kunjungan orang ramai bagi mengabadikan kenangan sepanjang Karnival Halal Kelantan berlangsung.


KOTA BHARU – Studio fotografi di gerai Kosmo! dalam Karnival Halal Kelantan di sini semalam menarik perhatian ramai termasuk Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Dr. Mashitah Ibrahim yang turut serta bergambar di situ.

Studio fotografi berkenaan membolehkan para pengunjung mengabadikan wajah atau pose menarik mereka untuk dicetak ala muka depan Kosmo! atau sisipannya seperti Pesona, Stailo, Sensasi Bintang dan sebagainya.

Mashitah dan suaminya, Datuk Abdul Shakor Abu Bakar meluangkan masa mengunjungi gerai Kosmo! dan bergambar di studio tersebut bersama Ketua Pengarah Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim), Othman Mustapha dan Pengarah Bahagian Kemajuan Islam Jakim, Zainal Abidin Jaafar.

Turut bersama mereka ialah Penolong Pengarah Khidmat Nasihat Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Kelantan (JHEAIK), Tuan Anuar Tuan Mat dan isteri, Rosnita Hamzah.

Sejak gerai beroperasi pada pukul 10 pagi, sudah ada pengunjung yang berminat melakukan fotografi tersebut terutamanya remaja, keluarga dan pelajar-pelajar kolej.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: