Tuesday, May 31, 2011

Brad Pitt Mahu Segera Kahwin Dengan Angelina Jolie

Brad Pitt dan Angelina Jolie

SETELAH enam tahun bersama tanpa ikatan yang sah, akhirnya aktor Brad Pitt ingin segera berkahwin dengan kekasih hatinya, Angelina Jolie.

Ini kerana, keenam-enam anak pasangan tersebut, Maddox (9), Pax (7), Zahara (6), Shiloh (5) dan si kembar Knox dan Viviene (2) telah memaksa mereka untuk segera menjadi suami isteri yang sah.

"Anak-anak sudah mula bertanya tentang pernikahan kami dan ia amat bererti buat mereka dan hal ini masih lagi sedang dipertimbangkan," katanya Pitt.

Pitt mula bercinta dengan Jolie selepas bercerai dengan isteri pertamanya, Jennifer Aniston. Manakala Jolie pula pernah berkahwin sebanyak dua kali dengan Johnny Lee Miller dan Billy Bob Thornton.

Dalam pada itu, selain sibuk dengan urusan anak-anak, Pitt dan Jolie juga mempunyai ruang sendiri untuk berdua-duaan dan tidak menyembunyikan hal tersebut kepada anak-anak.

"Selalunya kami akan memberitahu anak-anak Mom dan Dad akan keluar bercumbuan sebentar dan mereka akan menjawab, eee... jijik", seloroh Pitt.

Pitt turut menyatakan bahawa dia dan Jolie sanggup membuat apa sahaja demi membahagiakan keenam-enam anak mereka itu dan berusaha untuk hidup secara normal seperti orang lain.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: