Wednesday, June 2, 2010

Wangian musim bunga




Champs-elysees, Menara Eiffel, Muzium The Louvre dan Arc the Triomph, kesemuanya adalah ikon mercu tanda Paris, kota yang terkenal sebagai pusat fesyen, kesenian dan kebudayaan, serta sajian masakan yang menjadi tumpuan dunia.

Keindahan taman pada musim bunga di Paris - dari taman rasmi Tuileries hingga laman hijau Champ de Mars yang luas terbentang - menghangatkan hubungan mereka yang dilamun cinta.

Paris juga kota kelahiran beberapa jenama minyak wangi yang menjadi legenda. Keindahan suasana ini memberi inspirasi penciptaan Enchanteur Paris yang diilhamkan oleh daya tarikan dan keanggunan kota yang romantis ini.

Jenama tersebut meneruskan tradisi dan seni pembuatan minyak wangi yang mencipta aroma bagi merangsang imaginasi seseorang atau menyemarakkan kenangan indah terhadap seseorang dan tempat yang istimewa.

Disokong oleh warisan selama 21 tahun dalam pasaran wangian, Enchanteur Paris memperkenalkan rangkaian wangiannya yang paling menarik dengan tiga variasi wangian yang menawan - Belle Amour, Mon Amie dan Adore.

Ciptaan pereka ini membawakan keharuman untuk segala acara dan mood yang berbeza. Direka untuk menambat hati wanita muda dan moden pada zaman sekarang yang sentiasa mengikuti perkembangan terkini, rangkaian wangian baru yang menarik lagi bergaya ini menjanjikan karisma kepada setiap wanita muda yang menggunakannya.

Bising & Bingit Itu Cara Saya - Achey

Achey jangka cara mengacara program Gema Gegar Vaganza akan dikritik. PETALING JAYA:  Pelawak Achey memberitahu dia diminta oleh pi...