Monday, June 28, 2010

Beckham, Posh nafi berpisah

David Beckham dan isterinya Victoria yang lebih dikenali sebangai Posh Spice, menolak satu dakwaan khabar angin segelintir penghuni tetap laman sosial, Twitter yang menyatakan perkahwinannya yang dibina lebih kurang 11 tahun ini sudah retak.

Desas-desus itu turut menegaskan bahawa mereka kini sudah tinggal berasingan.

Sejurus mengetahuinya, pasangan ini dikatakan agak terkilan dan sedikit hampa dengan cerita ini yang mereka sendiri tidak boleh memastikan apakah punca yang menyebabkan ada segelintir orang yang membuat tuduhan begini kepada mereka.

Sementara itu, bukan sahaja pasangan merpati dua sejoli ini sahaja yang disoal tentang kebenaran cerita ini malah ada juga di antara ahli pasukan Beckham turut disoal berkaitan hal ini.

Malah ada antara mereka yang bertindak sebagai wakil pasangan ini hanya menegaskan bahawa berita ini adalah gossip Internet semata-mata memandangkan Beckham dan Posh kini berada dalam keadaan yang amat bahagia di samping anak-anaknya.

Bukan itu sahaja, di laman sosial itu juga ada menyatakan bahawa Beckam dan Posh akan mengumumkan perpisahan ini dalam waktu terdekat.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: