Monday, June 28, 2010

Selebar kad kredit


Produk terbaru Sony Ericsson Vivaz Pro Xperia mini yang baru dilancarkan baru-baru ini.


Tidak seperti Xperia X10 yang baru dilancarkan sebelum ini, Sony Ericsson kini kembali memperkenalkan sebuah lagi siri telefon bimbit yang sama namun ia lebih comel dan menarik.

Jika Xperia X10 selebar tapak tangan, kini Xperia X10 mini dan X10 mini pro hanyalah sebesar kad kredit anda yang mudah dibawa ke mana-mana sahaja.

Melalui kedua-dua siri X10 tersebut, pengguna pastinya teruja dengan kelebihan skrin sesentuh pada X10 mini manakala papan kekunci gelongsor bagi X10 mini pro.

Memiliki aplikasi yang terbaru iaitu Timescape, yang mana membawa semua jenis komunikasi bersama di dalam satu halaman.

Timescape membenarkan pengguna melihat semua info berkenaan data panggilan, teks pesanan ringkas, Facebook serta Twitter terbaru melaluinya.

Selain itu, pemain muzik interaktif turut menggunakan butang infiniti untuk mengumpulkan semua kandungan muzik dari stor muzik dan YouTube dalam satu-satu aplikasi sahaja.

Manakala satu lagi siri terbaru iaitu Sony Ericsson Vivaz pro yang juga 'adik' kepada Sony Ericsson Vivaz yang dilancarkan sebelum ini.

Papan kekunci QWERTY yang baru diperkenalkan sekali gus memudahkan pengguna untuk berkomunikasi dengan lebih mudah dan cepat melalui emel, sistem khidmat pesanan ringkas (sms) dan mengetahui perkembangan terbaru terhadap jaringan sosial mereka.

Menurut Pengurus Besar Sony Ericsson Malaysia, Alex Wong, X10 mini dan X10 mini pro kini telah menjangkaui sempadan telefon bimbit kompak yang lain.

"Seperti juga telefon bimbit Sony Ericsson Vivaz pro, ia merupakan sambungan daripada kelebihan Sony Ericsson Vivaz yang dikagumi pengguna terhadap kelebihan aplikasinya," ujar beliau ketika ditemui pada majlis pelancaran telefon tersebut baru-baru ini.

Selain mengumumkan pelancaran siri telefon, Sony Ericsson turut mengumumkan pertandingan kepada peminat Sony Ericsson yang berpeluang menghadiri konsert duta terbaru mereka iaitu kumpulan muzik Wonder Girl.

Konsert Wonder Girl yang dijadualkan akan berlangsung di Singapura itu pasti menarik perhatian sesiapa jua.

Pertandingan tersebut terbuka kepada pengguna setia Sony Ericsson untuk menyertainya, untuk maklumat lanjut anda boleh layari laman www.facebook.com/sonyericssonmalaysia.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: