Tuesday, June 29, 2010

Ashraff Belum Sahkan Jadi Pengacara Gadis Melayu

Ashraf ketika menghadir sesi Ramah Mesra Drama 'Ilusi' di Sri Pentas, TV3.

PELAKON kacak, Ashraf Muslim tidak dapat mengesahkan sama ada untuk mengacarakan rancangan Gadis Melayu musim ketiga seperti heboh diperkatakan sekarang ini.

Ini kerana pelakon itu terikat dengan jadual penggambaran drama Ilusi dan komitmen lain.

"Saya telah terima tawaran itu tetapi belum tandatangan apa-apa kontrak lagi.

"Ini kerana saya perlu melihat jadual kerja saya nanti sama ada bertindan dengan jadual kerja saya yang lain," katanya kepada MStar Online.

Ketika dihubungi, Ashraf sedang berehat semasa penggambaran drama Ilusi dan nada suaranya dapat membayangkan keletihannya.

Pada awal musim Gadis Melayu, Fahrin Ahmad ditampilkan sebagai pengacaranya.

Menurut Ashraf, dia diberi tempoh masa seminggu lagi untuk membuat keputusan sama ada bersetuju mengacarakan program popular itu.

"Insya-Allah, saya dapat membuat keputusan pada minggu depan selepas mempertimbangkan jadual-jadual kerja nanti.

"Jika ikutkan hati, memang saya beria-ia ingin mengacarakan Gadis Melayu," katanya sejujurnya.

Lebih-lebih lagi, akui pelakon watak Inspektor Reza dalam drama bersiri Pasukan Gerakan Marin (PGM) ini, dia pernah menjadi pengacara program Program Syifa (Penawar) di saluran Astro Oasis.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: