Wednesday, June 30, 2010

Leona haramkan daging


LEONA LEWIS


PARA krew dan pekerja untuk konsert jelajah Leona Lewis, Labyrinth dilaporkan berang dengan polisi penyanyi tersebut yang tidak membenarkan daging dibawa berdekatan dengannya. Impaknya, pihak krew dikatakan mengugut untuk berhenti daripada menjayakan konsert tersebut.

Mengamalkan pemakanan berasaskan sayur-sayuran atau vegetarian secara serius sejak berusia 12 tahun, Leona telah mengharamkan semua produk makanan haiwan sepanjang konsert jelajahnya itu. Tindakannya itu telah menaikkan kemarahan krewnya yang tidak boleh membawa makanan berdaging dari luar.

Menurut satu sumber kepada akhbar Britain, The Sun: "Leona menegaskan supaya semua orang diberi makan berasaskan sayur-sayuran. Ini membuatkan semua krew mengugut untuk berhenti. Apa yang lebih teruk, dia tidak membenarkan makanan berasaskan haiwan dibawa masuk dari luar."

Larangan itu membuatkan dia mempunyai reputasi teruk dan mula digelar diva. Dia juga diselar kerana mempunyai perangai diva yang sukar dikawal.

Tambah sumber itu: "Bukan sahaja pihak krew tidak gembira kerana isu pengharaman daging. Orang di sekelilingnya juga risau kerana para pekerja memerlukan banyak tenaga dan hanya memakan sayur-sayuran tidak akan mencukupi."

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: