Sunday, June 27, 2010

Urutan awet muda


La Colline dihasilkan melalui kajian saintifik terkini.


URUTAN wajah dan tubuh merupakan kombinasi terbaik buat wanita moden yang mementingkan penjagaan kecantikan diri. Pusat kesihatan Philip Wain yang terkenal sebagai pusat kecergasan diri menyediakan penjagaan kecantikan idaman wanita ini.

Urutan tubuh menggunakan minyak aromaterapi pilihan serta rawatan wajah La Colline R3 Matrix merupakan antara program paling diminati pelanggan setianya.

Bukan sekadar menyerlahkan kecantikan, urutan dan belaian tubuh dan wajah ini mampu menghilangkan tekanan dan seterusnya memberikan kesegaran kepada diri.

Urutan aromaterapi

Menariknya, pakej urutan badan menggunakan minyak aroma ini adalah mengikut kemahuan dan kehendak pelanggan sama ada untuk ketenangan, kesegaran mahupun menangkis tekanan serta sensual.

Bukan itu sahaja, pelanggan yang mempunyai masalah sukar tidur, sakit belakang serta migrain juga boleh menghilangkan kesakitan itu melalui urutan dan belaian yang diberikan oleh pakar yang disediakan.

Dapat memberikan kerehatan dan menenangkan fikiran, urutan dan belaian menggunakan minyak aroma juga mampu memperbaiki perjalanan darah yang memberikan impak kesegaran.

Ia juga memperbaiki kulit serta sistem limfa dan turut menyah toksin yang menjadi punca kepada kelesuan selain meningkatkan mood dan melegakan otot serta sistem urat saraf.

Untuk memberikan impak berkesan dan membuang angin yang terkandung dalam badan, selepas prosedur urutan, pelanggan akan diberikan minuman teh halia yang menyegarkan.

Merawat kedutan dengan La Colline R3

Sementara itu bagi mengekalkan keremajaan kulit wajah, rawatan anti-penuaan La Colline R3 mujarab bagi mengawal garis dan kedutan akibat kulit yang menipis berikutan proses penuaan.

Rawatan selama sejam setengah itu sangat sesuai bagi kulit matang, kering serta tona tidak sekata kerana La Colline dihasilkan daripada kajian saintifik terkini bagi memperbaiki dan merawat tisu.

Enaknya dibelai, wajah bukan sahaja diurut menggunakan produk La Colline malah tangan juga disapu losen dan direndam dalam lilin parafin untuk memberikan kelegaan.

Rangkaian R3 merupakan produk penjagaan anti-kedutan pertama yang memperbaiki dan bertindak pada kadar tambahan.

Pada ketika kulit meningkat usia, molekul yang terhasil akan mengurangkan kualiti dan kuantitinya menyebabkan pembinaan dalamannya lemah dan menyebabkan kulit semakin menipis sehingga menimbulkan garis kedutan tidak diingini.

Formulasi kompleks dalam produk La Colline memenuhi tiga tindakan - menegang, memulih dan dan memuluskan kulit.

Selain mengurangkan garis dan kedutan, meminima pori-pori serta memperbaiki peredaran darah, ia juga memberikan penghidratan kepada kulit, merangsang pengeluaran kolegan dan elastin serta memperbaiki sel kulit membuatkan tona lebih sekata, lembut dan lebih cerah.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: