Sunday, June 27, 2010

Santai ke pejabat


Kepelbagaian warna menceriakan gaya ke pejabat.


MEMENUHI tema kebebasan dan individu, koleksi terbaru Hush Puppies membawa kelainan, keceriaan dan keistimewaan tersendiri.

Jenama itu menterjemahkan kebebasan fesyen melalui gaya kasual tanpa cuba memperlihatkan sesuatu yang bukan diri anda. Reka bentuk koleksi kelihatan lama tetapi masih mengetengahkan ciri baru. Misalnya, pemakaian kasut tumit tinggi jenis wedges. Ia semakin mendapat tempat di kalangan wanita khususnya yang mahu kelihatan lebih elegan dan feminin.

Berbeza dengan kasut tapak tinggi biasa, wedges bercantum tapaknya dari bahagian depan hingga ke belakang. Ia juga terdiri daripada beberapa jenis iaitu pepto (terbuka sedikit di bahagian depan), Flip Flop (wedges ringkas diperbuat daripada getah), Baji (wedges kayu bertali), wedges sarung dan biasa.

Sesuai dengan imej glamor dan terkini, Hush Puppies menterjemahkan gaya kasual khusus untuk mereka yang bekerja dan masih tercari-cari kasut kasual untuk ke pejabat.

Misalnya, kasut terbaru menerusi tapak platform yang rata hadir dengan pelbagai warna. Selesa dan ringkas, ia bukan sahaja digaya untuk bersantai tetapi boleh dipadankan untuk bekerja.

Fesyen individu berbagai gaya serasi untuk sesiapa saja sesuai padankan dan memperlihatkan gaya tersendiri.

Himpunan bebas bertemakan, Manhattan menyerlahkan gaya kasual dengan paduan warna terang dan semula jadi.

Koleksi terbaru turut menyerlahkan imej rileks dan tenang. Ia sesuai untuk mereka yang inginkan kebebasan dan keselesaan. Penampilan sebegitu boleh disuai padan dan membawa anda pada gaya inspirasi baru atau lama.

Menyerlah gaya bebas untuk gembira, pilihlah seluar denim untuk dipadan dengan kasut lelaki. Selain untuk gerakan lasak, setiap material yang dipilih berkualiti dan tahan lama.

Tampil dengan koleksi bertutup lelaki dan wanita, ia kelihatan kasual tetapi boleh disuai padan ke pejabat. Orang ramai boleh melayari laman web www.hushpuppies.sg.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: