Sunday, June 27, 2010

Chermaine jadi wanita mualaf


Charmaine


BERKELULUSAN bidang akauntan, Chermaine Poo sentiasa menjaga penampilan walaupun sibuk dengan kerjaya. Mahir bermain piano dan gemar melancong, dia tetap tampil jelita walaupun bergaya kasual. Sukakan cabaran baru, Chermaine gembira kerana berjaya menampilkan kelainan menerusi watak wanita mualaf dalam drama Tudung Express terbitan Astro.

Dapat memegang watak wanita mualaf, dia mempelajari sesuatu yang baru. Dia dapat belajar cara bertudung dan serba sedikit tentang Islam.

Selain itu, wanita bijak ini jugai aktif sebagai hos dan bakat komersial.

Walaupun bertubuh kecil, dia memastikan dirinya sentiasa cerdas.

Jika dahulu Chermaine banyak menghabiskan masa lapang dengan bersenam di gim dan memanjat batu. Namun, terikat dengan lakonan dan kerja produksi miliknya membuatkan dia tidak mempunyai masa bersukan.

Bagi memastikan badan bertenaga dan mempunyai stamina yang kuat, dia mengamalkan petua minum banyak air.

“Tidur juga aspek yang penting untuk kelihatan cantik dan sihat. Walaupun masa tidur saya sangat terhad, saya akan memberisihkan wajah sebelum tidur,” katanya yang teruja pertama kali mendengar nama One Drop Perfumes.

Gemarkan masakan emak, dia juga fasih bertutur dalam bahasa Jepun dan Thailand. Dalam pada itu, Chermaine berazam memberi sumbangan kepada orang yang dikenalinya dari segi kesejahteraan ekonomi, emosi dan spiritual.

Sesiapa yang ingin mengenali lebih dekat tentang diri Chermaine, boleh layari laman web miliknya, www.chermainepoo.com.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: