Monday, June 7, 2010

Seindah istana zaman silam


Runner buat pengalas meja kopi.


KURANG menggemari trend dekorasi ala Bali atau minimalis yang terlalu popular? Inginkan tatarias eksklusif yang unik mencerminkan kekayaan budaya tempatan?

Mungkin ini masanya untuk mendapatkan Koleksi Seri Anggun yang terdiri daripada koleksi langsir, aksesori dan bekas hidangan terbaru dari Avon.

Diinspirasikan oleh keindahan sulaman tekat dan kelembutan bunga Siti Zubaidah (Hydrangea), koleksi ini mengimbau kemashyuran persiapan diraja dalam gabungan kemewahan sentuhan tradisi dengan olahan kontemporari yang elegan.

Rona merah hati -- lambang cinta, keghairahan dan gaya - menjadi warna utama untuk kedua-dua kategori dalam koleksi ini iaitu langsir dan dekor serta bekas hidangan.

Set langsir dan dekor Seri Anggun terdiri daripada langsing untuk pintu gelangsar dan tingkap yang diperbuat daripada fabrik ala sutera, renda dan organza sarat bersulam benang keemasan dan labuci.

Langsir-langsir ini menampilkan konsep dwi-guna iaitu siang-ke-malam. Hanya ikatkan fabrik seakan sutera agar cahaya masuk di siang hari dan lepaskan ikatannya agar malam tidak diganggu cahaya luar.

Sebagai pelengkap, koleksi ini turut ditampilkan sarung bantal, alas meja makan, alas peti sejuk dan runner serbaguna.

Dalam pada itu Avon turut menampilkan Bekas Hidangan Seri Anggun

Kategori ini terdiri daripada set alam mangkuk tingkat, bekas hidang berbilang ruang, set empat balang biskut, balang modular kedap udara, set jag, kaserol dan bekas pelbagai guna bersama pinggan yang pertama seumpamanya di pasaran.

Setiap barangan didatangkan dengan penutup merah hati dan bekas berkemasan ala mutiara yang dihiasi motif jambangan bunga Siti Zubaidah yang unik.

Kesemua bekas berciri kedap udara (kecuali kaserol) serta selamat untuk ketuhar mikro dan mesin cuci pinggan.

Serlahkan kediaman dengan kemewahan rekaan glamor yang memukau.

Dengan koleksi Seri Anggun rumah pasti tampil bak bersentuhan rekaan dalaman pereka terkemuka - tanpa kos yang melambung.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: