Sunday, June 27, 2010

Pontianak kembali ‘menyerang’

Kehangatan filem puntianak sensasi, Twilight kembali menyerang peminatnya dengan siri ketiga filem itu bertajuk The Twililight Saga: Eclipse yang akan mula ditayangkan di pawagam seluruh dunia pada 30 Jun ini.

Ketika sesi tayangan premier baru-baru ini, pelakon utamanya filem itu iaitu Robert Pattinson, Taylor Lautner serta Kristen Stewart menjanjikan persembahan hebat untuk peminat.

Filem ini akan mula diyangkan di Malaysia pada 7 Julai ini dan pastinya ditunggu-tunggu

Jalan cerita ini mengisahkan Edward yang sedang mencuba untuk kembali memenangkan hati Bella. Meskipun gadis itu bersedia menjadi tunangannya, namun kehadiran sekawan manusia serigala teman-teman Jacob Black menganggu suasana. Apalagi dengan munculnya kembali Victoria, pontianak wanita yang juga kekasih kepada James, James pula telah dibunuh oleh Edward.

Victoria menuntut pembalasan dan ingin menghancurkan Bella. Pada saat itulah Edward harus berfikir demi gadis yang sangat dicintainya. Meskipun segala rasa cemburu dan hanya berdasarkan logika, Edward memutuskan untuk menyelamatkan kekasihnya di bawah lindungan Jacob Black dan kawanan serigalanya.

Namun, Victoria ternyata semakin kuat dengan menciptakan pasukan pontianak-pontianak baru yang haus darah dan mengancam keselamatan penduduk di Forks.

Sanggupkah hati Bella melihat kedua lelaki yang sama-sama dicintainya, Edward dan Jacob, bertarung mati-matian melawan pasukan pontianak demi menyelamatkan hidupnya? Kepada siapakah nanti hatinya akan berpihak? Mampukah dia memilih salah satu di antara mereka berdua? Saksikan kesudahan cerita itu nanti.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: